Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 161
  • 573
  • 3

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.

Ah, to by było zbyt proste, niestety oba pudła 🙂

Może jakieś inne strzały? Panie i panowie, ktoś strzeli inaczej?


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2376
  • 11349
  • 94

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.

@the_woocash Ja w takiej sytuacji zrobiłbym nadpłatę aby, przypadkiem, system nie zablokował mi dostępu do usług. Potem niech się bawią w korekty. Kiedyś miałem sytuację, że nie z mojej winy zostały automatycznie zablokowane dwa numery komórkowe.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 161
  • 573
  • 3

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.

Odpowiedzi konkursowe to:

1. jaką kwotę spośród tych które mam do zapłaty Orange już pobrał z konta?

Pobrali 27,48 - czyli tylko tę spośród wszystkich wymienionych kwot którą umorzyli. A zatem ze wszystkich kwot do wyboru, pobrali akurat tę jedną, której nie powinni.

2. jaką kwotę mogę zapłacić przez MO na telefonie, naciskając przycisk "Zapłać 149,15"?

Oczywiście odpowiedź to 62,29 + 2,49 prowizji - kwota inna niż na przycisku, kwota inna niż suma należnych, biorąc pod uwagę pkt 1.

 

PS. 

Dziś jest kolejny dzień i kolejne kwiatki.

Nagle w FV pojawiła się korekta na -39,14 bez żadnego opisu czy możliwości sprawdzenia o co chodzi.

Kwoty 27,48 zł 14,99 zł i 19,82 zniknęły z listy faktur bez śladu, pomimo tego że jedna została pobrana choć nie powinna była być pobrana, a dwie pobrane nie zostały.

Faktura styczniowa w rozmowie z Panią Martą miała być dodatkowo pomniejszona o 34,15 zł. Nie została.

Pani Marta obiecała pobranie 62,29 w ciągu 5 dni. To też się nie stało.

Pani Marta obiecała przedzwonić we wtorek celem upewnienia się że wszystko co zapowiedziała - stanie się. Domyślacie się, czy zadzwoniła, prawda? 🙂

Aha, w rozmowie przepraszają i obiecują że nie zablokują usług - potwierdzone z 3 konsultantami.

Najzabawniejsze że miła Pani Marta dopisała w odpowiedzi na moją prośbę o rekompensatę - "Przykro nam, ale nie mamy podstawy do przyznania dodatkowej rekompensaty w wysokości 100 zł."

Internet i telefon działa, więc nie macie, zaiste.

cover-photo-2.jpg

 

Motto obsługi 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 197
  • 696
  • 4

Kwota do zapłaty w Mój Orange, bez faktury, bez żadnego wyjaśnienia.

Tragedia. Eskalowałbym problem do kierownika działu reklamacji albo dał linka do tego tematu rzecznikowi Orange na X.