- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
@jan1ciezko powiedzieć. Niby powinno być przekazane dalej, ale kto to wie, zwłaszcza że twoje zgłoszenia są zamykane a sprawa nie zmieniona. Proponuje napisać maila bezpośrednio do zespołu który się zajmuje aplikacja. Aczkolwiek na wiele bym nie liczył. Że swojego doświadczenia moge napisać że zglaszalem problem z logowaniem biometrycznym po którejś aktualizacji i mimo kilku opisów chyba się nie zrozumielismy lub "nie potrafili odtworzyć sytuacji" (ten zwrot ktoś podawał jako autentyczna odpowiedź). Problem nadal istnieje i myśle że tak już zostanie no chyba że znowu ktoś coś pogrzebie i tym razem samo się naprawi. Kolejna rzeczą którą zajęła wiele miesięcy było pokazywanie pakietu 100/200 jako minut a nie godzin. Niby w koncu się udało, ale... Tyle czasu... Ech... (niecałe 2 lata)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
U mnie ostatnio w aplikacji mobilnej coś jest nie tak z pomiarem uploadu (w innych aplikacjach układ to 40 Mbps w tym samym miejscu i różnica minuty). A jeśliby nawet wynik był prawidłowy to czy komunikat że łącze działa bardzo dobrze jest ok? 🙂 Wygląda na to że brany pod uwagę jest tylko download. Myślałem że może wynik na widoku jest błędnie prezentowany ale z tego co pamiętam to w lewym górnym rogu gdzie widzę prędkość aktualnego transferu pokrywało się z wartością uploadu w aplikacji mobilnej.
Wartość 0,08 (identyczna) raczej nie jest przypadkowa i wynika z jakiegoś błędu pomiarów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
@spiro Dziękuję za dobre rady , ale samo się nic nie naprawi , jeżeli zgłaszania usterka nie będzie naprawiona przez dział techniczny , a już nie nie rozumiem , dlaczego po każdym następnym zgłoszeniu dostaję SMS że już naprawiono , jak nadal nie działa , po co wysyłają błędne informacje , o co tu chodzi ?
Napisze jeszcze maila do informatyka aplikacji MO , ale jest chyba tylko jedno rozsądne rozwiązanie - ponieważ aplikacja w czasie testu sypie nadal błędem ( mimo cyklicznych zgłoszeń ), a na stronie Orange to samo mogę sprawdzić bezbłędnie , to chyba odinstaluje aplikację i pozbedę się tego problemu i pracownicy działu technicznego również , bo widocznie to ich przerasta i jest nie do naprawienia .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
@jan1napisał(-a)
...chyba odinstaluje aplikację i pozbedę się tego problemu...
IMHO to jedyna słuszna droga. Ta apklikacja i tak do niczego się nie przydaje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Witam wszystkich .
Eksperci AMA
podyskutowali , dobre rady przekazali , ale problemy pozostały nierozwiązane . Powiedzieli żebym zgłosił ponownie , tylko komu ? bo na czacie i infolini zgłaszam cyklicznie od lutego br. i jak długo muszę jeszcze zgłaszać .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
@jan1napisał(-a)Witam wszystkich .
Eksperci AMA
podyskutowali , dobre rady przekazali , ale problemy pozostały nierozwiązane . Powiedzieli żebym zgłosił ponownie , tylko komu ? bo na czacie i infolini zgłaszam cyklicznie od lutego br. i jak długo muszę jeszcze zgłaszać .
Taa... wyjątkowo niekompetentnie się wypowiadali. Na wszystkie uwago krytyczne mieli jedną odpowiedź: zgłaszać. No ale co robimy? Przecież zgłaszamy. I co? I nico. Irytujące.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Witam.
Mnie bardzo irytuje i zastanawia , gdzie sens i logika tych wszystkich zgłoszeń , bo jak jest to każdy widzi w praktyce , dlatego mam prośbę - Szanujmy się wzajemnie i traktujmy się poważnie .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Ja dostałem odpowiedź mailową na problem który zgłosiłem (część):
Naprawa może trochę potrwać. Prosimy się nie spodziewać że nastąpi to za tydzień, czy dwa tygodnie. .
🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Pewnie potrwa tyle ile trwają prace nad migracją z FLEXa do OFNK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
11 lutego 2023 r minęła
1 -sza rocznica od mojego zgłoszenia w Orange na czacie , na forum , na infolini o niemożliwości wykonania poprawnego testu internetu mobilnego w aplikacji MO w zakładce
" Diagnostyka " i mimo zainteresowań różnych osób , nadal do dzisiaj przy każdej próbie wyskakuje komunikat :
" UPS coś poszło nie tak "
Czy tą usterkę nie można naprawić ?? , a już było tyle cyklicznych aktualizacji.