- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
@jan1 diagnostyka w aplikacji Mój Orange, pewnie powstała, by naśladować tą z Mój Funbox 😉
ale to obecnie nic nie testuje, tylko denerwuje klienta testującego szybkość LTE, może to naprawią 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
@jan1 w aplikacji jest wiele babolów które czekają na lepsze czasy, jak np lista zalogowanych urządzeń, która kończy się na max 2 pozycjach (czyli 3 i kolejne urządzenie nie będzie wyświetlone)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Dzisiaj dostałem sms , że naprawiono diagnostykę, po sprawdzeniu , nadal wywala i nie działa. Zgłosiłem na czacie już trzeci raz i konsultant powiedział że problem jest w samej aplikacji MO i dlatego nie można wykonać do końca testu. Obiecał że to naprawą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Na flexie diagnostyka.sie wywala na uploadzie. DL robi normalnie, ale dopiero przy próbie rozpoczęcia UL jest błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Aplikacja wciąż wysypuje się. Powiedziałem sobie, spoko, nigdy więcej, od tego będę miał inną aplikację.
Orange, Orange... ogarniecie to kiedyś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Sprawdziłem jeszcze na innym telefonie diagnostykę. Ani na Samsungu Galaxy A9, ani na myPhone Now eSIM nie mam błędów z diagnostyką.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
U mnie nadal nie działa ,nadal nie ma zainteresowania i odpowiedzi
" profesjonalistów " z Orange ,mimo zgłoszeń , i zrzutów ekranu .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
U mnie karta Orange jest w routerze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
@Zeuseknapisał(-a)
Powinna być możliwość testu przez wi-fi.
U mnie karta Orange jest w routerze.
Diagnostykę robi się na danym sprzęcie, korzystającym z Danych Mobilnych Orange, więc modem/ router LTE czy telefon, nie po wi-fi bo to by sensu nie miało, zresztą wi-fi średnio do testów się nadaje, akcent na tani sprzęt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Witam wszystkich.
Ponieważ ten " serial "
z nienaprawionym testem w aplikacji mobilnej
" Diagnostyka " trwa bez końca , już chyba od marca br , a w Internecie na stronie Orange, można ten sam test przeprowadzić, bez problemu , to wina jest w aplikacji MO . Mam pytanie :
Jeżeli ja zgłaszam na czacie razem z zarzutami ekranu , i dostaję nr zgłoszenia ( mam już sześć nr , cały czas w jednym temacie ) a potem dostaję SMS że wszystko działa prawidłowo , a w aplikacji nie działa , to czy informatyk tej aplikacji i zgłoszenia na czacie , to są te same osoby z działu technicznego , czy inne osoby ?
Dziękuję.