Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.


Poziom 18, Komentator
  • 24
  • 79
  • 0

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

Hej,

Aplikacja Mój Orange wysypuje się, podczas robienia testu w "diagnostyce". Od soboty praktycznie mam z tym problem - w piątek rejestrowałem numer.
Aplikacja robi test i po chwili informacja że coś poszło nie tak, mam spróbować ponownie. I tak za każdym razem.
Też macie ten problem?

 

____________

* W temacie doprecyzowano kategorię - Wiktor

58 ODPOW. 58

Poziom 37, Guru **
  • 8057
  • 26087
  • 346

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

@Pajan U mnie diagnostyka usług stacjonarnych jak i prędkości netu mobilnego w pace wychodzi pozytywnie. Którą masz wersję? U mnie 5.46.0.8701 działa poprawnie. Odinstaluj i zainstaluj ponownie.

Jeśli mierzysz mobilny to polecam speedtest z apki ze strony www.pro.speedtest.pl

To soft pomiarowy polecany przez UKE


Poziom 18, Komentator
  • 24
  • 79
  • 0

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

Ok, no ja mam najnowszą wersję, czyli taka sama, jak Ty masz.
Próbuję mierzyć mobilny, obecnie mam dwie karty sim w telefonie, chce zrobić porównanie, jednak aplikacja Mój Orange wysypuje się za każdym razem.
Jeśli Tobie aplikacja chodzi prawidłowo a mi nie, tzn. że nie u każdego z aplikacją jest problem, dobrze wiedzieć. 
Sprawdzę apke Speedtest. 


Poziom 37, Guru **
  • 8057
  • 26087
  • 346

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

@Pajan Nie wiem dokładnie jak to jest w przypadku aplikacji i dwóch SIM-ek. jeśli dalej będzie problem po przeinstalowaniu apki, to spróbuj na chwile wyjąć jedną i druga kartę naprzemiennie i wtedy zrobić testy. Może apka nie ogarnia dwóch dostępów do netu mobilnego?


Poziom 18, Komentator
  • 24
  • 79
  • 0

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

Wiesz, telefon jest na tyle inteligenty, że pozwala wybierać, z którą simką ma łączyć się telefon, podczas łączenia z siecią. 
No ale, przeinstaluję aplikację, zobaczę.
Mam jeszcze drugi telefon, gdzieś tam leży, nieużywany, kartę sim od Orange do niego włożę i sprawdzę działanie aplikacji. 


Poziom 26, Specjalista
  • 896
  • 5676
  • 31

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

@Pajan  w profilu danych mobilnych, jak masz IPV6, to zmień/ edytuj na IPV4, czasem to pomaga 😉

Nazwa: Internet
APN: internet
Nazwa użytkownika: internet
Typ APN: default,supl
Protokół APN: IPv4
Protokół roamingu APN: IPv4
Wybierz ikonę menu i Zapisz.


Poziom 19, Pasjonat
  • 189
  • 616
  • 1

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

U mnie od dawna jest dokładnie ten sam problem , w czasie diagnozowania jest komunikat :  " Ups! Coś poszło nie tak." 

Proszę spróbować później. 

Mam pytanie : ile czasu maksymalnie jest na naprawę , które przyjął konsultant , podając numer zgłoszenia technicznego?


Poziom 26, Specjalista
  • 896
  • 5676
  • 31

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

@jan1  jak jest awaria, to ci terminu nie podadzą, jedynie jak będzie to naprawione, zgłoszenie zamkną i poinformują cię o tym.

Tak poza tym testy w aplikacji Mój Orange > Internetu Mobilnego, na 70% wychodzą niepoprawnie, to nie wina usterki przeważnie, często to wina ustawień danych Mobilnych i wymuszania IPV6, są regiony Polski, gdzie trzeba zmienić na IPV4.


Poziom 18, Komentator
  • 24
  • 79
  • 0

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

Ciekawe. Ja mam ustawienia domyślne sieci i w drugiej sieci, gdzie też mam numer - ten sam telefon bo to telefon z dual sim, nic nie trzeba kombinować. No ale być może jest tak jak pisze @irek6311 
Aplikacja Mój Orange nawet nie włączyła się po zainstalowaniu na drugim telefonie, odpuściłem. 😄


Poziom 19, Pasjonat
  • 189
  • 616
  • 1

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

Witam 

@irek6311  dziękuję za szybką odpowiedź , ale jeżeli takie zgłoszenia techniczne nie regulują odrębne przepisy to jak długo mogę  jeszcze czekać bezterminowo ?  Piszesz jaki prawdopodobnie może  być problem z diagnostyką , a pracownicy z działu technicznego do teraz nie rozwiązali tego problemu .

Za każdym razem gdy pytam i  podaję konsultantów  numer zgłoszenia technicznego , jest ta sama odpowiedź :  " zgłoszenie w trakcie realizacji " 

a zgłoszenie zostało przyjęte 

11  lutego 2022r.  Moim zdaniem taki długi i nadal nie rozwiązany problem świadczy tylko o braku profesjonalizmu osób odpowiedzialnych za taki stan .