- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej,
Aplikacja Mój Orange wysypuje się, podczas robienia testu w "diagnostyce". Od soboty praktycznie mam z tym problem - w piątek rejestrowałem numer.
Aplikacja robi test i po chwili informacja że coś poszło nie tak, mam spróbować ponownie. I tak za każdym razem.
Też macie ten problem?
____________
* W temacie doprecyzowano kategorię - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wersja 5.68
Zrobiłem 3 speedtesty. Co ciekawe aplikacja nie była w stanie zmierzyć pinga oraz upload lubi pokazywać 0.08..
Edit: po wykonaniu testu pojawiła się prosba o wypełnienie ankiety ws tej funkcjonalności. Oby excelem z wynikami ktoś się przejął.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
@Pajan U mnie diagnostyka usług stacjonarnych jak i prędkości netu mobilnego w pace wychodzi pozytywnie. Którą masz wersję? U mnie 5.46.0.8701 działa poprawnie. Odinstaluj i zainstaluj ponownie.
Jeśli mierzysz mobilny to polecam speedtest z apki ze strony www.pro.speedtest.pl
To soft pomiarowy polecany przez UKE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Ok, no ja mam najnowszą wersję, czyli taka sama, jak Ty masz.
Próbuję mierzyć mobilny, obecnie mam dwie karty sim w telefonie, chce zrobić porównanie, jednak aplikacja Mój Orange wysypuje się za każdym razem.
Jeśli Tobie aplikacja chodzi prawidłowo a mi nie, tzn. że nie u każdego z aplikacją jest problem, dobrze wiedzieć.
Sprawdzę apke Speedtest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
@Pajan Nie wiem dokładnie jak to jest w przypadku aplikacji i dwóch SIM-ek. jeśli dalej będzie problem po przeinstalowaniu apki, to spróbuj na chwile wyjąć jedną i druga kartę naprzemiennie i wtedy zrobić testy. Może apka nie ogarnia dwóch dostępów do netu mobilnego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Wiesz, telefon jest na tyle inteligenty, że pozwala wybierać, z którą simką ma łączyć się telefon, podczas łączenia z siecią.
No ale, przeinstaluję aplikację, zobaczę.
Mam jeszcze drugi telefon, gdzieś tam leży, nieużywany, kartę sim od Orange do niego włożę i sprawdzę działanie aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
@Pajan w profilu danych mobilnych, jak masz IPV6, to zmień/ edytuj na IPV4, czasem to pomaga 😉
Nazwa: Internet
APN: internet
Nazwa użytkownika: internet
Typ APN: default,supl
Protokół APN: IPv4
Protokół roamingu APN: IPv4
Wybierz ikonę menu i Zapisz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
U mnie od dawna jest dokładnie ten sam problem , w czasie diagnozowania jest komunikat : " Ups! Coś poszło nie tak."
Proszę spróbować później.
Mam pytanie : ile czasu maksymalnie jest na naprawę , które przyjął konsultant , podając numer zgłoszenia technicznego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
@jan1 jak jest awaria, to ci terminu nie podadzą, jedynie jak będzie to naprawione, zgłoszenie zamkną i poinformują cię o tym.
Tak poza tym testy w aplikacji Mój Orange > Internetu Mobilnego, na 70% wychodzą niepoprawnie, to nie wina usterki przeważnie, często to wina ustawień danych Mobilnych i wymuszania IPV6, są regiony Polski, gdzie trzeba zmienić na IPV4.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Ciekawe. Ja mam ustawienia domyślne sieci i w drugiej sieci, gdzie też mam numer - ten sam telefon bo to telefon z dual sim, nic nie trzeba kombinować. No ale być może jest tak jak pisze @Anonim
Aplikacja Mój Orange nawet nie włączyła się po zainstalowaniu na drugim telefonie, odpuściłem. 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.
Witam
@Anonim dziękuję za szybką odpowiedź , ale jeżeli takie zgłoszenia techniczne nie regulują odrębne przepisy to jak długo mogę jeszcze czekać bezterminowo ? Piszesz jaki prawdopodobnie może być problem z diagnostyką , a pracownicy z działu technicznego do teraz nie rozwiązali tego problemu .
Za każdym razem gdy pytam i podaję konsultantów numer zgłoszenia technicznego , jest ta sama odpowiedź : " zgłoszenie w trakcie realizacji "
a zgłoszenie zostało przyjęte
11 lutego 2022r. Moim zdaniem taki długi i nadal nie rozwiązany problem świadczy tylko o braku profesjonalizmu osób odpowiedzialnych za taki stan .
- « Poprzedni
- Następny »