Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

ROZWIĄZANE

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2020
  • 6224
  • 69

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

@jan1ciezko powiedzieć. Niby powinno być przekazane dalej, ale kto to wie, zwłaszcza że twoje zgłoszenia są zamykane a sprawa nie zmieniona. Proponuje napisać maila bezpośrednio do zespołu który się zajmuje aplikacja. Aczkolwiek na wiele bym nie liczył. Że swojego doświadczenia moge napisać że zglaszalem problem z logowaniem biometrycznym po którejś aktualizacji i mimo kilku opisów chyba się nie zrozumielismy lub "nie potrafili odtworzyć sytuacji" (ten zwrot ktoś podawał jako autentyczna odpowiedź). Problem nadal istnieje i myśle że tak już zostanie no chyba że znowu ktoś coś pogrzebie i tym razem samo się naprawi. Kolejna rzeczą którą zajęła wiele miesięcy było pokazywanie pakietu 100/200 jako minut a nie godzin. Niby w koncu się udało, ale... Tyle czasu... Ech... (niecałe 2 lata)


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1442
  • 6250
  • 42

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

U mnie ostatnio w aplikacji mobilnej coś jest nie tak z pomiarem uploadu (w innych aplikacjach układ to 40 Mbps w tym samym miejscu i różnica minuty). A jeśliby nawet wynik był prawidłowy to czy komunikat że łącze działa bardzo dobrze jest ok? 🙂 Wygląda na to że brany pod uwagę jest tylko download. Myślałem że może wynik na widoku jest błędnie prezentowany ale z tego co pamiętam to w lewym górnym rogu gdzie widzę prędkość aktualnego transferu pokrywało się z wartością uploadu w aplikacji mobilnej. 

Screenshot_2022-06-18-08-06-15-622_pl.orange.mojeorange.jpg

Screenshot_2022-06-18-08-07-09-816_pl.orange.mojeorange.jpg

Wartość 0,08 (identyczna) raczej nie jest przypadkowa i wynika z jakiegoś błędu pomiarów. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1228
  • 1

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

@spiro Dziękuję za dobre rady , ale samo się nic nie naprawi , jeżeli zgłaszania usterka nie będzie naprawiona przez dział techniczny , a już nie nie rozumiem , dlaczego po każdym następnym zgłoszeniu dostaję SMS że  już naprawiono , jak nadal nie działa , po co wysyłają błędne informacje , o co tu chodzi ?

Napisze jeszcze maila do informatyka aplikacji MO  , ale jest chyba tylko jedno  rozsądne  rozwiązanie - ponieważ aplikacja w czasie testu sypie nadal błędem ( mimo cyklicznych zgłoszeń ), a na stronie Orange to samo mogę sprawdzić bezbłędnie , to chyba odinstaluje aplikację i  pozbedę się tego problemu i  pracownicy działu technicznego również , bo widocznie to ich przerasta i jest nie do naprawienia .

 


 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5469
  • 22031
  • 179

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.


@jan1napisał(-a)

 

...chyba odinstaluje aplikację i  pozbedę się tego problemu...


 


IMHO to jedyna słuszna droga. Ta apklikacja i tak do niczego się nie przydaje.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1228
  • 1

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

Witam wszystkich .

Eksperci  AMA

podyskutowali , dobre rady przekazali , ale  problemy pozostały nierozwiązane . Powiedzieli żebym zgłosił ponownie  , tylko komu ?  bo na czacie i infolini zgłaszam cyklicznie od lutego br. i jak długo muszę  jeszcze zgłaszać .


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5469
  • 22031
  • 179

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.


@jan1napisał(-a)

Witam wszystkich .

Eksperci  AMA

podyskutowali , dobre rady przekazali , ale  problemy pozostały nierozwiązane . Powiedzieli żebym zgłosił ponownie  , tylko komu ?  bo na czacie i infolini zgłaszam cyklicznie od lutego br. i jak długo muszę  jeszcze zgłaszać .


Taa... wyjątkowo niekompetentnie się wypowiadali. Na wszystkie uwago krytyczne mieli jedną odpowiedź: zgłaszać. No ale co robimy? Przecież zgłaszamy. I co? I nico. Irytujące.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1228
  • 1

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

Witam. 

Mnie bardzo irytuje i zastanawia , gdzie sens i logika tych  wszystkich  zgłoszeń , bo jak jest to każdy widzi w praktyce , dlatego mam prośbę  - Szanujmy się wzajemnie i traktujmy się poważnie .


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1442
  • 6250
  • 42

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

Ja dostałem odpowiedź mailową na problem który zgłosiłem (część):

 

Naprawa może trochę potrwać. Prosimy się nie spodziewać że nastąpi to za tydzień, czy dwa tygodnie. .


🙂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 475
  • 1619
  • 3

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

 

Pewnie potrwa tyle ile trwają prace nad migracją z FLEXa do OFNK


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1228
  • 1

Diagnostyka w aplikacji Mój Orange sypie błędem podczas testu.

11 lutego 2023 r  minęła 

1 -sza rocznica od mojego zgłoszenia  w Orange  na czacie , na forum , na infolini  o niemożliwości wykonania poprawnego testu internetu mobilnego w aplikacji MO w zakładce 

" Diagnostyka " i mimo zainteresowań różnych osób ,  nadal do dzisiaj przy każdej próbie  wyskakuje komunikat :

" UPS coś poszło nie tak "

Czy  tą usterkę nie można naprawić ?? , a już było tyle cyklicznych  aktualizacji.