Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Zespół Nasz Orange
  • 2191
  • 2987
  • 113

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@leslawh 

z tego co mi się udało ustalić, to problem może występować na niektórych kontach. Nie jest on związany bezpośrednio z apką (jako aplikacją na Android), a z informacjami, jakie ona pobiera z serwera. Pracujemy nad tym, by wyeliminować buga; no ale na razie to tak wygląda. Eh Emotikon: sfrustrowany

 

Jeżeli ciągłe logowanie do jednego czy drugiego konta w apce jest dla Ciebie uciążliwe - to proponuję skorzystać z wersji mobilnej Nowego Mój Orange.

Wchodzisz np. w Google Chrome na adres orange.pl i rozwijasz prawe boczne menu:

wersja responsywna NMO.jpg

 

Logujemy się adresem mailowym. Strona jest responsywna i dostosowuje się do wielkości ekranu na komórce Emotikon: Szczęśliwy

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6467
  • 5787
  • 69

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@leslawh , najpewniej w trybie chronionym.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 14, Recenzent
  • 28
  • 10
  • 0

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Dziękuję nie wiem co się dzieje ale od kilku dni apka działa ,pokazuje wszystkie konta jest ok.Jedyne moje zastrzeżenia to że działa wolno

Highlighted
Poziom 20, Pasjonat
  • 285
  • 316
  • 2

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce


@leslawhnapisał(-a)

Dziękuję nie wiem co się dzieje ale od kilku dni apka działa ,pokazuje wszystkie konta jest ok.Jedyne moje zastrzeżenia to że działa wolno


Może to sprawka nowej wersji (4.9) apki...

 

Ela