- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
z tego co mi się udało ustalić, to problem może występować na niektórych kontach. Nie jest on związany bezpośrednio z apką (jako aplikacją na Android), a z informacjami, jakie ona pobiera z serwera. Pracujemy nad tym, by wyeliminować buga; no ale na razie to tak wygląda. Eh
Jeżeli ciągłe logowanie do jednego czy drugiego konta w apce jest dla Ciebie uciążliwe - to proponuję skorzystać z wersji mobilnej Nowego Mój Orange.
Wchodzisz np. w Google Chrome na adres orange.pl i rozwijasz prawe boczne menu:
Logujemy się adresem mailowym. Strona jest responsywna i dostosowuje się do wielkości ekranu na komórce 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@leslawh , najpewniej w trybie chronionym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Dziękuję nie wiem co się dzieje ale od kilku dni apka działa ,pokazuje wszystkie konta jest ok.Jedyne moje zastrzeżenia to że działa wolno
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@leslawhnapisał(-a)Dziękuję nie wiem co się dzieje ale od kilku dni apka działa ,pokazuje wszystkie konta jest ok.Jedyne moje zastrzeżenia to że działa wolno
Może to sprawka nowej wersji (4.9) apki...
- « Poprzedni
- Następny »