Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

ROZWIĄZANE

Zespół Nasz Orange
  • 2994
  • 12713
  • 151

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@leslawh 

z tego co mi się udało ustalić, to problem może występować na niektórych kontach. Nie jest on związany bezpośrednio z apką (jako aplikacją na Android), a z informacjami, jakie ona pobiera z serwera. Pracujemy nad tym, by wyeliminować buga; no ale na razie to tak wygląda. Eh Emotikon: sfrustrowany

 

Jeżeli ciągłe logowanie do jednego czy drugiego konta w apce jest dla Ciebie uciążliwe - to proponuję skorzystać z wersji mobilnej Nowego Mój Orange.

Wchodzisz np. w Google Chrome na adres orange.pl i rozwijasz prawe boczne menu:

wersja responsywna NMO.jpg

 

Logujemy się adresem mailowym. Strona jest responsywna i dostosowuje się do wielkości ekranu na komórce 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@leslawh , najpewniej w trybie chronionym.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Dziękuję nie wiem co się dzieje ale od kilku dni apka działa ,pokazuje wszystkie konta jest ok.Jedyne moje zastrzeżenia to że działa wolno


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 675
  • 4

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce


@leslawhnapisał(-a)

Dziękuję nie wiem co się dzieje ale od kilku dni apka działa ,pokazuje wszystkie konta jest ok.Jedyne moje zastrzeżenia to że działa wolno


Może to sprawka nowej wersji (4.9) apki...