- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Wątek został wyodrębniony z tematu Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android) - Moderator Wiktor ◄
Ta aplkacja to jakaś masakra co drugi raz muszę się na nowo logować albo odinstalować i instalować żenada
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeszcze dla pewności powtórzę.
Jeżeli korzystamy z Orange Love, to powinno wystarczyć zalogowanie się na nr komórkowy w planie Orange Love Telefon komórkowy. A więc warto wcześniej ustalić, który z nrów jest właśnie w tym planie :).
I wtedy nie powinno być potrzeby logowania na konta pozostałych nrów komórkowych czy usługi stacjonarnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@leslawh, próbowałeś wyczyścić dane aplikacji? Po przeinstalowaniu działa normalnie? Jaki model telefonu posiadasz? Ja u siebie testuję i ładnie loguje za każdym razem i nie wyrzuca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
► Scalono wpisy tak by poprawić czytelność wątku - Moderator Wiktor ◄
Problem się zaczął jak dodałem konto neostrady i co drugi raz muszę się logować albo na mobilne albo na stacjonarne ( albo wyskakuje coś poszło nie tak albo nie masz internetu)telefon mój to Huawei p9
Odinstalowywałem chyba 10 razy i jesze jedno do zapłaty pokazuje mi raz za usługi mobilne a drugim razem za całość
Jak sprawdzam konto mobilne to nie mogę wejść sprawdzić neostradę i odwrotnie wyskakuje komunikat coś poszło nie tak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@leslawhnapisał(-a)
Jak sprawdzam konto mobilne to nie mogę wejść sprawdzić neostradę i odwrotnie wyskakuje komunikat coś poszło nie tak
@leslawh, dalej masz problem z podglądem?
Testowałem wszystkie usługi, w tym i Neostradę. Jest ok. Mam dwie mobilne i na jedną wchodzę PIN-em, na drugą kodem abonenckim. Na niej są usługi z neo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
► Scalono wpisy tak by poprawić czytelność wątku - Moderator Wiktor ◄
Mobilne mi chodzą ale jak wchodzę w neo to wyskakue błąd logowania i na kafelkach brak danych
I na nowo muszę wpisywać ID NEO i hasło i tak w koło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@leslawh, a korzystasz może usługi Orange Love?
Może to casus @Anonim z tematu Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji? 🙂
Tam wystarczyło na początek wylogować się "ze wszystkiego", a następnie zalogować wyłącznie na nr komórkowy będący w planie Orange Love Telefon komórkowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@leslawh, być może jest, jak mówi @Wiktor. Bo wpisując numer komórki z Orange Love, masz dostęp do wszystkiego. Żadne ID i takie tam. Spróbuj więc jako loginu użyć numerów komórek. Nie wiemy, ile i w jakich konfiguracjach je masz. Jak przetestujesz, to się odezwij.
P.S. @leslawh ,scrollem u góry przewiń i tylko zaznacz drugą, czy trzecią(???) komórkę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
Na aplikację loguje się nr telefonu i hasło .N
a neo nr ID i hasło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@leslawh, to odpuść ID i wpisz numer komórki oraz hasło. W razie czego weź opcję przypomnienia hasła.
Z pozycji mobilnej scrollem ,(<< - w pionie) przewiń usługi i oznacz inną. Nie napisałeś co masz. Wiem o jednej, a piszesz mobilne i neo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce
@Anonim napisał:
@leslawh, to odpuść ID i wpisz numer komórki oraz hasło. W razie czego weź opcję przypomnienia hasła. (...)
Istotne dla sprawy jest to, byś zalogował się na ten nr komórkowy (bo zapewne nrów masz kilka), który jest w planie Orange Love Telefon komórkowy. To powinno wystarczyć 🙂
- « Poprzedni
- Następny »