Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

► Wątek został wyodrębniony z tematu Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android) - Moderator Wiktor ◄

 

Ta aplkacja to jakaś masakra co drugi raz muszę się na nowo logować albo odinstalować i instalować żenada

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2830
  • 10848
  • 150

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Jeszcze dla pewności powtórzę.

 

Jeżeli korzystamy z Orange Love, to powinno wystarczyć zalogowanie się na nr komórkowy w planie Orange Love Telefon komórkowy. A więc warto wcześniej ustalić, który z nrów jest właśnie w tym planie :).

 

I wtedy nie powinno być potrzeby logowania na konta pozostałych nrów komórkowych czy usługi stacjonarnej.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

43 ODPOW. 43

Zespół Nasz Orange
  • 2906
  • 10831
  • 64

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@leslawh, próbowałeś wyczyścić dane aplikacji? Po przeinstalowaniu działa normalnie? Jaki model telefonu posiadasz? Ja u siebie testuję i ładnie loguje za każdym razem i nie wyrzuca.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

► Scalono wpisy tak by poprawić czytelność wątku - Moderator Wiktor ◄

 

Problem się zaczął jak dodałem konto neostrady i co drugi raz muszę się logować albo na mobilne albo na stacjonarne ( albo wyskakuje coś poszło nie tak albo nie masz internetu)telefon mój to Huawei p9

 

Odinstalowywałem chyba 10 razy i jesze  jedno   do zapłaty pokazuje mi  raz    za usługi mobilne a drugim razem za całość

Jak sprawdzam konto mobilne to nie mogę wejść sprawdzić neostradę i odwrotnie wyskakuje komunikat coś poszło nie tak

Anonim

Nie dotyczy

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce


@leslawhnapisał(-a)

Jak sprawdzam konto mobilne to nie mogę wejść sprawdzić neostradę i odwrotnie wyskakuje komunikat coś poszło nie tak

 


@leslawh, dalej masz problem z podglądem?

Testowałem wszystkie usługi, w tym i Neostradę. Jest ok. Mam dwie mobilne i na jedną wchodzę PIN-em, na drugą kodem abonenckim. Na niej są usługi z neo.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

► Scalono wpisy tak by poprawić czytelność wątku - Moderator Wiktor ◄

 

Mobilne mi chodzą ale jak wchodzę w neo to wyskakue błąd logowania i na kafelkach brak danych

I na nowo muszę wpisywać ID NEO i hasło i tak w koło 


Zespół Nasz Orange
  • 2830
  • 10848
  • 150

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@leslawh, a korzystasz może usługi Orange Love?

 

Może to casus @Anonim z tematu Dotychczas wpisywane hasło nie puściło mnie do aplikacji? 🙂
Tam wystarczyło na początek wylogować się "ze wszystkiego", a następnie zalogować wyłącznie na nr komórkowy będący w planie Orange Love Telefon komórkowy.

Anonim

Nie dotyczy

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@leslawh, być może jest, jak mówi @Wiktor. Bo wpisując numer komórki z Orange Love, masz dostęp do wszystkiego. Żadne ID i takie tam. Spróbuj więc jako loginu użyć numerów komórek. Nie wiemy, ile i w jakich konfiguracjach je masz. Jak przetestujesz, to się odezwij.

P.S. @leslawh ,scrollem u góry przewiń i tylko zaznacz drugą, czy trzecią(???) komórkę.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 36
  • 17
  • 1

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

Na aplikację loguje się nr telefonu i hasło .N

a neo nr ID i hasło

Anonim

Nie dotyczy

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce

@leslawh, to odpuść ID i wpisz numer komórki oraz hasło. W razie czego weź opcję przypomnienia hasła.

Z pozycji mobilnej scrollem ,(<< - w pionie) przewiń usługi i oznacz inną. Nie napisałeś co masz. Wiem o jednej, a piszesz mobilne i neo.


Zespół Nasz Orange
  • 2830
  • 10848
  • 150

Co drugi raz muszę się na nowo logować w apce


@Anonim napisał:

@leslawh, to odpuść ID i wpisz numer komórki oraz hasło. W razie czego weź opcję przypomnienia hasła. (...)


@leslawh

 

Istotne dla sprawy jest to, byś zalogował się na ten nr komórkowy (bo zapewne nrów masz kilka), który jest w planie Orange Love Telefon komórkowy. To powinno wystarczyć 🙂