- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry. Dlaczego w aplikacji nie widzę mojego głównego numeru? dwa są, Intenet jest, ale trzeciego mojego numeru nie. Dziękuję
_______________
Poprawiłem tytuł - Rafał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@TilliToknapisał(-a)Nic w usługach nie zmieniłem, kilka dni temu wciąż było. Przedłużył umowę i główny numer zniknął. Poszedłem do salonu, mówią, że numer telefonu działa, ale nie mogą nic pomóc, ponieważ nie mają związku z aplikacją.
Jakby to powiedzieć, żeby nie urazić... My tu też nie mamy związku z aplikacją. IMHO działa ona zupełnie "normalnie". Masz dwie możliwości: zignorować albo zgłosić do BOK. Twój wybór.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak numeru w aplikacji.
Numer jest zarejestrowany na ten sam pesel, co pozostałe usługi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak numeru w aplikacji.
Na webowej stronie Mój Orange ten numer jest widoczny?
Zmieniałeś coś ostatnio w usługach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak numeru w aplikacji.
Nic w usługach nie zmieniłem, kilka dni temu wciąż było. Przedłużył umowę i główny numer zniknął. Poszedłem do salonu, mówią, że numer telefonu działa, ale nie mogą nic pomóc, ponieważ nie mają związku z aplikacją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak numeru w aplikacji.
No to dzwoń na infolinię i zgłaszaj problem, zapisz sobie nr reklamacji. Jak się będzie przeciągało, to się przyda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@TilliToknapisał(-a)Nic w usługach nie zmieniłem, kilka dni temu wciąż było. Przedłużył umowę i główny numer zniknął. Poszedłem do salonu, mówią, że numer telefonu działa, ale nie mogą nic pomóc, ponieważ nie mają związku z aplikacją.
Jakby to powiedzieć, żeby nie urazić... My tu też nie mamy związku z aplikacją. IMHO działa ona zupełnie "normalnie". Masz dwie możliwości: zignorować albo zgłosić do BOK. Twój wybór.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak numeru w aplikacji.
@TilliTok zdarzają się czasami problemy z aplijacją. Może po przedłużeniu umowy nastąpiły jakieś zmiany i aktualizują się dane. Warto sprawdzić również na koncie Mój Orange przez www, czy numer widnieje.
Zgłoś reklamację i monitoruj ci Kalisz czas, na jakim jest etapie Twoja sprawa. Czasami jest szybko naprawiany problem i numer pojawia się w apce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak numeru w aplikacji.
@TilliTok zauważyłem, że przy jakichkolwiek nieścisłościach w systemach operatora nawet jakiś drobiazg nie pozwala przypisać czegoś do aplikacji. Co to jest ta apka? Jest to coś zasysającego dane z innych systemów i baz danych i obrazowo je pokazuje na smartfonie lub www.
To jest sumą danych wczytywanych z różnych źródeł. Tak to widzę. Te źródła istniały zanim powstała apka. Stąd drobne nieścisłości powodują źle odczytanie komponentów usług u tyle.
Musisz to zgłosić do poprawki na infolinii. Tutaj nikt nie ma mocy sprawdzonej, aby to zmienić
Możemy tylko wyjaśnić mechanizm działania, który jest podobny do setek innych apek, które czerpią dane z systemów
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »