Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak numeru w aplikacji.

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 14
  • 0

Brak numeru w aplikacji.

Dzień dobry. Dlaczego w aplikacji nie widzę mojego głównego numeru? dwa są, Intenet jest, ale trzeciego mojego numeru nie. Dziękuję

 

 

_______________

Poprawiłem tytuł - Rafał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22116
  • 181

Brak numeru w aplikacji.


@TilliToknapisał(-a)

Nic w usługach nie zmieniłem, kilka dni temu wciąż było. Przedłużył umowę i główny numer zniknął. Poszedłem do salonu, mówią, że numer telefonu działa, ale nie mogą nic pomóc, ponieważ nie mają związku z aplikacją.


Jakby to powiedzieć, żeby nie urazić... My tu też nie mamy związku z aplikacją. IMHO działa ona zupełnie "normalnie". Masz dwie możliwości: zignorować albo zgłosić do BOK. Twój wybór.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2831
  • 7096
  • 183

Brak numeru w aplikacji.

Numer jest zarejestrowany na ten sam pesel, co pozostałe usługi?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 14
  • 0

Brak numeru w aplikacji.

Tak


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2831
  • 7096
  • 183

Brak numeru w aplikacji.

Na webowej stronie Mój Orange ten numer jest widoczny?

Zmieniałeś coś ostatnio w usługach?

 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 14
  • 0

Brak numeru w aplikacji.

Nic w usługach nie zmieniłem, kilka dni temu wciąż było. Przedłużył umowę i główny numer zniknął. Poszedłem do salonu, mówią, że numer telefonu działa, ale nie mogą nic pomóc, ponieważ nie mają związku z aplikacją.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2831
  • 7096
  • 183

Brak numeru w aplikacji.

No to dzwoń na infolinię i zgłaszaj problem, zapisz sobie nr reklamacji. Jak się będzie  przeciągało, to się przyda.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22116
  • 181

Brak numeru w aplikacji.


@TilliToknapisał(-a)

Nic w usługach nie zmieniłem, kilka dni temu wciąż było. Przedłużył umowę i główny numer zniknął. Poszedłem do salonu, mówią, że numer telefonu działa, ale nie mogą nic pomóc, ponieważ nie mają związku z aplikacją.


Jakby to powiedzieć, żeby nie urazić... My tu też nie mamy związku z aplikacją. IMHO działa ona zupełnie "normalnie". Masz dwie możliwości: zignorować albo zgłosić do BOK. Twój wybór.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 14
  • 0

Brak numeru w aplikacji.

jasne. Dziękuję

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18430
  • 52693
  • 710

Brak numeru w aplikacji.

@TilliTok zdarzają się czasami problemy z aplijacją. Może po przedłużeniu umowy nastąpiły jakieś zmiany i aktualizują się dane. Warto sprawdzić również na koncie Mój Orange przez www, czy numer widnieje.

Zgłoś reklamację i monitoruj ci Kalisz czas, na jakim jest etapie Twoja sprawa. Czasami jest szybko naprawiany problem i numer pojawia się w apce.

 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12995
  • 53361
  • 620

Brak numeru w aplikacji.

@TilliTok  zauważyłem, że przy jakichkolwiek  nieścisłościach w systemach operatora nawet jakiś drobiazg nie pozwala przypisać czegoś do aplikacji. Co to jest ta apka? Jest to coś zasysającego dane z innych systemów i baz danych i obrazowo je pokazuje na smartfonie lub www. 

To jest sumą danych wczytywanych z różnych źródeł. Tak to widzę. Te źródła istniały zanim powstała apka. Stąd drobne nieścisłości powodują źle odczytanie komponentów usług u tyle. 

Musisz to zgłosić do poprawki na infolinii. Tutaj nikt nie ma mocy sprawdzonej, aby to zmienić

Możemy tylko wyjaśnić mechanizm działania, który jest podobny do setek innych apek, które czerpią dane z systemów