Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zarządzania kontem

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Brak możliwości zarządzania kontem

To na poziom forum raczej nic nie doradzimy. Tu może być jakiś błąd po migracji danych. Może już masz konto w nowej wersji serwisu a nie w starej. Ew zmieniłaś taryfę na taką w której dostępu do mój Orange nie ma (to dotyczy głównie korporacyjnych komórek). Ew może dokonałaś jakieś zlecenie powodujące usunięcia konta( np. cesja)? Albo numer został na chwilę odłączony i podłączony ponownie? Sytuacji jest multum. U mnie szklana kula się zepsuła. Na BOK powinni to zweryfikować. A jeśli to problem techniczny - to trzeba to monitorować - jaki termin naprawy, jak minie trzeba ponowić zgłoszenie.
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zarządzania kontem

@Anai, jeszcze wykonaj jedną próbę. Ze screena, tam gdzie login, wpisz adres mailowy i daj przypomnij hasło. Co się będzie działo? Teoretycznie powinnaś otrzymać na maila link do utworzenia nowego hasła. Jeżeli to nie zadziała, możesz jeszcze z pozycji zalogowanej na forum, kliknąć w zakładkę Mój Orange. Jeżeli i to pokaże, że takiego konta nie ma, proponuję wyjaśnić na PW z @Piotrek ( o ile usługi, które posiadasz, odblokują dostęp). Innego pomysłu nie mamEmotikon: Szczęśliwy


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Brak możliwości zarządzania kontem

@Anai nawiązując do tego co pisze @Anonim - a jego sugestia zmierza do tego, że masz konto w Nowym Mój Orange - albo, zostałaś "zmigrowana" czyli nie możesz już korzystać ze starego serwisu WWW, taka dość ważna uwaga - adresem e-mail, z którym można powiązać to konto w NMO, jest adres, który jako pierwszy został przypisany do "konta klienta".

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zarządzania kontem

Dawno "nie węszyłem" nowych reguł postępowania z kontem na PC i dzisiaj życie zweryfikowało nieco zmiany, które powoli z oporami zachodzą. Jeżeli wchodzę z adresu https://www.orange.pl/zaloguj.phtml, to jak podczas zakładania konta kiedyś tam, loginem jest ówczesny adres mailowy i hasło do niego. Jest podgląd najważniejszych podstaw zarządzania kontem. Tutaj mogą być technicznie zmienne dane, ale to tylko moje przypuszczenie. U mnie to działa jako tako. Reszta w detalach do podglądu na aplikacji. Natomiast z zakładki forum, bezpośrednio powiązana jest usługa stacjonarna z innym hasłem, ale wspólnym dla forum i tejże usługi. Inna jest procedura przejścia z tego konta na NMO, czyli taka, jak opisana na początku posta. Stąd, moja sytuacja może nie "podpadać" pod typową migrację, czyli scalanie usług po nowemu.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Brak możliwości zarządzania kontem


@Piotrekk85napisał(-a)
To na poziom forum raczej nic nie doradzimy. Tu może być jakiś błąd po migracji danych. Może już masz konto w nowej wersji serwisu a nie w starej. Ew zmieniłaś taryfę na taką w której dostępu do mój Orange nie ma (to dotyczy głównie korporacyjnych komórek). Ew może dokonałaś jakieś zlecenie powodujące usunięcia konta( np. cesja)? Albo numer został na chwilę odłączony i podłączony ponownie? Sytuacji jest multum. U mnie szklana kula się zepsuła. Na BOK powinni to zweryfikować. A jeśli to problem techniczny - to trzeba to monitorować - jaki termin naprawy, jak minie trzeba ponowić zgłoszenie.

Mogłam przegapić moment kiedy Stare zmieniało się w Nowe, ew. kliknąć coś na odczepnego jeśli wyskoczyło np. okno czy chcę Nowe...
... ale tak mi się skojarzyło, że jakiś  czas temu "przepisałam" numer na siebie - wcześniej był na mojego partnera. Możliwe to, że po tej operacji się tak skiepściło?
I nie da się wówczas już całkiem nic zrobić?
Muszę zrezygnować z mojego przecudnej urody nicka, z którego teraz do Was piszę i założyć nowe konto? 😉


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Brak możliwości zarządzania kontem


@Anonimnapisał(-a)

@Anai, jeszcze wykonaj jedną próbę. Ze screena, tam gdzie login, wpisz adres mailowy i daj przypomnij hasło. Co się będzie działo? Teoretycznie powinnaś otrzymać na maila link do utworzenia nowego hasła. Jeżeli to nie zadziała, możesz jeszcze z pozycji zalogowanej na forum, kliknąć w zakładkę Mój Orange. Jeżeli i to pokaże, że takiego konta nie ma, proponuję wyjaśnić na PW z @Piotrek ( o ile usługi, które posiadasz, odblokują dostęp). Innego pomysłu nie mamEmotikon: Szczęśliwy


Próbowałam - teoretycznie powinnam mieć skrzynkę zawaloną mailami z linkiem do zmiany hasła - praktycznie nie przyszło nic 😕


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36170
  • 1366

Brak możliwości zarządzania kontem

Jeśli była cesja, to na 99% konto jest skasowane. Trzeba założyć nowe.
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zarządzania kontem

@Anai, to że przepisałaś, to już wiemy. Powiedz, jakie konkretnie usługi masz. Bo może wystarczy z "zapleczem", czyli np. z @Piotrek dojdziecie do tego?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Brak możliwości zarządzania kontem


@Anonimnapisał(-a)

@Anai, to że przepisałaś, to już wiemy. Powiedz, jakie konkretnie usługi masz. Bo może wystarczy z "zapleczem", czyli np. z @Piotrek dojdziecie do tego?


Skąd wiecie? 😛

 

Dobra, chyba sobie poradziłam - przynajmniej połowicznie, w sensie zadowala mnie to połowicznie 😉
Weszłam w te nieliczne opcje, w które mogłam wejść - te które pojawiały się po kliknięciu na pomarańczowego "ciastka" czyli te podstawowe jak hasło i nie pamiętam co jeszcze...
Były tam 3 zakładki - z czego jedna połącz konta czy dodaj usługi nie pamiętam, ale myślę sobie: próba nie strzelba więc kliknęłam. Efektem tego jest to, że dodałam swój numer po raz drugi, niestety mój cudowny nick poszedł się kochać (musiałam zmienić, bo taki jak chciałam już jest - nic dziwnego, jest mój :D), ale mam dostęp do wszystkich (chyba) danych w tym starych i dopiero teraz wyskoczyło mi to nieszczęsne okno czy chcę migrować na nowy Mój Orange.
Także można uznać, że udało się 😉

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zarządzania kontem

@Anai, to cudownie, że nie bałaś się "strzelby"Emotikon: Mrugający BrawoEmotikon: Szczęśliwy A skąd wiedzieliśmy? PisałaśEmotikon: Szczęśliwy