Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zarządzania kontem

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 1

Brak możliwości zarządzania kontem

Witam,
Jakiś miesiąc temu ostatni raz logowałem się na stronie żeby zobaczyć wykorzystanie moich usług. Dzisiaj chciałem to zrobić ponownie, problem w tym, że nie mogę nic sprawdzić. Po zalogowaniu nie pokazała się strona ze wszystkimi opcjami, nawet nie ma takiej zakładki. Jestem zalogowany, ale mogę tylko edytować podstawowe dane do zalogowania. Na telefonie w aplikacji mój orange po zalogowaniu wyskakuje, że muszę się zarejestrować. Co mogę z tym zrobić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 1

Brak możliwości zarządzania kontem

Zalogowałem się podając numer telefonu zamiast loginu. Teraz wszystko działa 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

20 ODPOW. 20

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Brak możliwości zarządzania kontem

@GrobSon1  na początek skontaktowałbym się z BOK, ze smartfona, po pełnym zalogowaniu się do Mój Orange, rozmowę z konsultantem przeprowadzić bezpłatnie.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 1

Brak możliwości zarządzania kontem

Zalogowałem się podając numer telefonu zamiast loginu. Teraz wszystko działa 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Brak możliwości zarządzania kontem


GrobSon1 napisał(-a):

Zalogowałem się podając numer telefonu zamiast loginu. Teraz wszystko działa 🙂


trochę dziwne to co piszesz @GrobSon1


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 1

Brak możliwości zarządzania kontem

Czemu? Konsultant mi doradził żebym zalogował się za pomocą nr. usługi lub maila. Wpisałem nr. telefonu i pomogło. Zapomniałem się spytać czemu po wpisaniu loginu nie miałem takich możliwości, ale jak już wszystko działa, to nie miałem takiej potrzeby. 

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zarządzania kontem

@GrobSon1, takich myków możesz jeszcze spotkać kilka na PC i jak nie pokombinujesz, to wpadniesz w złość. Poradziłeś sobie, tym bardziej, że cały czas trwają prace modernizacyjneEmotikon: Szczęśliwy


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Brak możliwości zarządzania kontem

Hej - mam ten sam problem - mogę się zalogować, jest to jednak jedyna rzecz jaką mogę.
Brak dostępu do zarządzania kontem, usług, płatności etc.
Wszelkie próby zrobienia czegokolwiek kończą się takim efektem:

strona niedostępna.jpg

Próbowałam logować się numerem telefonu zamiast loginu - jednak to rozwiązanie u mnie działa - wyskakuje mi wówczas komunikat, ze brak konta o takim numerze usługi. Obojętny mężczyzna

 

konto nie istnieje.jpg
Ma ktoś może inny pomysł?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36206
  • 1366

Brak możliwości zarządzania kontem

A spróbuj założyć nowe konto. Jeśli nadal jest problem, trzeba zgłosić sprawę na BOK http://orange.pl/kontakt

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Brak możliwości zarządzania kontem


@Piotrekk85napisał(-a)
A spróbuj założyć nowe konto. Jeśli nadal jest problem, trzeba zgłosić sprawę na BOK http://orange.pl/kontakt

Sprawa była zgłaszana...
Co do nowego konta no O.K. ale jest to rozwiązanie ostateczne - wolałabym jednak odzyskać możliwość kontroli nad tym, które teoretycznie mam, i które przez kilka lat działało bez zarzutu 🙂


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10923
  • 150

Brak możliwości zarządzania kontem


@Anai napisała:
Pokaż szczegóły
Sprawa była zgłaszana...
Co do nowego konta no O.K. ale jest to rozwiązanie ostateczne - wolałabym jednak odzyskać możliwość kontroli nad tym, które teoretycznie mam, i które przez kilka lat działało bez zarzutu 🙂

Najprawdopodobniej konto [z pierwszego screena] nie jest (już!) powiązane z żadną usługą Emotikon: Smutny