- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Jakiś miesiąc temu ostatni raz logowałem się na stronie żeby zobaczyć wykorzystanie moich usług. Dzisiaj chciałem to zrobić ponownie, problem w tym, że nie mogę nic sprawdzić. Po zalogowaniu nie pokazała się strona ze wszystkimi opcjami, nawet nie ma takiej zakładki. Jestem zalogowany, ale mogę tylko edytować podstawowe dane do zalogowania. Na telefonie w aplikacji mój orange po zalogowaniu wyskakuje, że muszę się zarejestrować. Co mogę z tym zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zalogowałem się podając numer telefonu zamiast loginu. Teraz wszystko działa 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zarządzania kontem
@GrobSon1 na początek skontaktowałbym się z BOK, ze smartfona, po pełnym zalogowaniu się do Mój Orange, rozmowę z konsultantem przeprowadzić bezpłatnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zalogowałem się podając numer telefonu zamiast loginu. Teraz wszystko działa 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zarządzania kontem
GrobSon1 napisał(-a):Zalogowałem się podając numer telefonu zamiast loginu. Teraz wszystko działa 🙂
trochę dziwne to co piszesz @GrobSon1
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zarządzania kontem
Czemu? Konsultant mi doradził żebym zalogował się za pomocą nr. usługi lub maila. Wpisałem nr. telefonu i pomogło. Zapomniałem się spytać czemu po wpisaniu loginu nie miałem takich możliwości, ale jak już wszystko działa, to nie miałem takiej potrzeby.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zarządzania kontem
@GrobSon1, takich myków możesz jeszcze spotkać kilka na PC i jak nie pokombinujesz, to wpadniesz w złość. Poradziłeś sobie, tym bardziej, że cały czas trwają prace modernizacyjne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zarządzania kontem
Hej - mam ten sam problem - mogę się zalogować, jest to jednak jedyna rzecz jaką mogę.
Brak dostępu do zarządzania kontem, usług, płatności etc.
Wszelkie próby zrobienia czegokolwiek kończą się takim efektem:
Próbowałam logować się numerem telefonu zamiast loginu - jednak to rozwiązanie u mnie działa - wyskakuje mi wówczas komunikat, ze brak konta o takim numerze usługi.
Ma ktoś może inny pomysł?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zarządzania kontem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zarządzania kontem
@Piotrekk85napisał(-a)
A spróbuj założyć nowe konto. Jeśli nadal jest problem, trzeba zgłosić sprawę na BOK http://orange.pl/kontakt
Sprawa była zgłaszana...
Co do nowego konta no O.K. ale jest to rozwiązanie ostateczne - wolałabym jednak odzyskać możliwość kontroli nad tym, które teoretycznie mam, i które przez kilka lat działało bez zarzutu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zarządzania kontem
@Anai napisała:
Pokaż szczegółySprawa była zgłaszana...
Co do nowego konta no O.K. ale jest to rozwiązanie ostateczne - wolałabym jednak odzyskać możliwość kontroli nad tym, które teoretycznie mam, i które przez kilka lat działało bez zarzutu 🙂
Najprawdopodobniej konto [z pierwszego screena] nie jest (już!) powiązane z żadną usługą
- « Poprzedni
- Następny »