- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd podczas logowania do NMO
@Ron, a czemu tak długo? Jest znowu jakaś przerwa, o której nic nie wiem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd podczas logowania do NMO
Chyba nie ma przerwy, ale jak u Ciebie się poprawiło, to może u mnie się zmieni na dniach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "
@Ron, u mnie po ponownym Spróbuj jeszcze raz zaskoczyło, ale dopiero po "niby-rejestracji", bo nadal widzę Widok 360 w pasku adresu (czyli dawną betę NMO). Tylko dłużej trwało ładowanie modułów. Kostka kręciła się i bodajże użyłem F5.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd podczas logowania do NMO
Ups! Brak wolnego konsultanta. Przepraszamy, spróbuj później. I zrób tutaj zgłoszenie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "
W kwestii czatu, wołam @Wiktor jako przykład tego co było mówione na czacie.
Niestety, nie ma uniwersalnego sposobu. Spróbuj włączyć Orange.pl w trybie prywatnym, i wtedy się zalogować.
Co do samego nmo, to możliwe, że to jakiś tymczasowy problem, ale prawdę mówiąc pierwsze moje skojarzenia były takie same jak @Piotrekk85, że dokonywana była jakaś zmiana danych. Ewentualnie, żaden numer nie jest aktywny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd podczas logowania do NMO
@Jareknapisał(-a)
Co do samego nmo, to możliwe, że to jakiś tymczasowy problem, ale prawdę mówiąc pierwsze moje skojarzenia były takie same jak @Piotrekk85, że dokonywana była jakaś zmiana danych. Ewentualnie, żaden numer nie jest aktywny.
Na to mi się nawet odpowiadać nie chcę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "
Ok zarejestrowane zgłoszenie. Zobaczymy jak długo i co zrobią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "
Dobrze @Ron, że to zgłosiłeś :). Trudno wyrokować, czy to ma związek z pracami modernizacyjnymi. Takie większe miały miejsce ok. 1 tydzień temu, więc - śmiało! - można przyjąć założenie, że coś, co leżało, powinno już stać 😉
À propos samego zgłoszenia i kontaktu z czatem. Udało Ci się w końcu dostać do konsultanta na czacie? Ile razy musiałeś podejmować próby?
▬▬▬
Dzięki @Jarek, że to zasygnalizowałeś 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "
Jeśli chodzi o czat, to kilkanaście razy próbowałem Tak, zgłoszenie zarejestrowane przez czat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś