21-10-2018
22:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-10-2018
22:39
Od paru dni próbuję bezskutecznie zalogować się do nowego Mój Orange. Mimo, iż wpisuję prawidłowe dane (adres email i hasło) wyskakuje komunikat "Wpisano niepoprawne dane użytkownika". Próbowałem więc ustawić nowe hasło, lecz żaden link nie zostaje wysłany na podany email. Żeby wyeliminować zbędne porady, napiszę, iż sprawdziłem wielokrotnie folder spam i kosz, próbowałem się logować na różnych przeglądarkach, z różnych komputerów, wyczyściłem ciasteczka i historię, itp., itd., a i na informatyce się znam. Przeglądnąłem forum w poszukiwaniu odpowiedzi i mimo, iż znalazłem podobny problem to nikt nie udzielił pomocnej rady.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
21-10-2018
22:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 ODPOWIEDŹ 1
21-10-2018
22:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś