Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "

Anonim

Nie dotyczy

Błąd podczas logowania do NMO

@Ron, a czemu tak długo? Jest znowu jakaś przerwa, o której nic nie wiem?


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3360
  • 8132
  • 151

Błąd podczas logowania do NMO

Chyba nie ma przerwy, ale jak u Ciebie się poprawiło, to może u mnie się zmieni na dniach. 

Anonim

Nie dotyczy

Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "

@Ron, u mnie po ponownym Spróbuj jeszcze raz zaskoczyło, ale dopiero po "niby-rejestracji", bo nadal widzę Widok 360 w pasku adresu (czyli dawną betę NMO). Tylko dłużej trwało ładowanie modułów. Kostka kręciła się i bodajże użyłem F5.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3360
  • 8132
  • 151

Błąd podczas logowania do NMO

Ups! Brak wolnego konsultanta. Przepraszamy, spróbuj później. I zrób tutaj zgłoszenie Emotikon: sfrustrowany


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "

W kwestii czatu, wołam @Wiktor jako przykład tego co było mówione na czacie.

 

Niestety, nie ma uniwersalnego sposobu. Spróbuj włączyć Orange.pl w trybie prywatnym, i wtedy się zalogować.

 

Co do samego nmo, to możliwe, że to jakiś tymczasowy problem, ale prawdę mówiąc pierwsze moje skojarzenia były takie same jak @Piotrekk85, że dokonywana była jakaś zmiana danych. Ewentualnie, żaden numer nie jest aktywny.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3360
  • 8132
  • 151

Błąd podczas logowania do NMO


@Jareknapisał(-a)

 

Co do samego nmo, to możliwe, że to jakiś tymczasowy problem, ale prawdę mówiąc pierwsze moje skojarzenia były takie same jak @Piotrekk85, że dokonywana była jakaś zmiana danych. Ewentualnie, żaden numer nie jest aktywny.


Na to mi się nawet odpowiadać nie chcę Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3360
  • 8132
  • 151

Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "

Ok zarejestrowane zgłoszenie. Zobaczymy jak długo i co zrobią. Emotikon: Szczęśliwy


Zespół Nasz Orange
  • 2997
  • 12809
  • 151

Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "

Dobrze @Ron, że to zgłosiłeś :). Trudno wyrokować, czy to ma związek z pracami modernizacyjnymi. Takie większe miały miejsce ok. 1 tydzień temu, więc - śmiało! - można przyjąć założenie, że coś, co leżało, powinno już stać 😉

 

À propos samego zgłoszenia i kontaktu z czatem. Udało Ci się w końcu dostać do konsultanta na czacie? Ile razy musiałeś podejmować próby?

 

▬▬▬

Dzięki @Jarek, że to zasygnalizowałeś 🙂


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3360
  • 8132
  • 151

Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "

Jeśli chodzi o czat, to kilkanaście razy próbowałem Emotikon: Szczęśliwy  Tak, zgłoszenie zarejestrowane przez czat.


Zespół Nasz Orange
  • 2997
  • 12809
  • 151

Błąd po zalogowaniu do NMO: "No MSISDN supplied... "


@Ron napisał:

Jeśli chodzi o czat, to kilkanaście razy próbowałem Emotikon: Szczęśliwy  Tak, zgłoszenie zarejestrowane przez czat.


O szczegóły związane z próbą połączenia na czacie jeszcze Cię dopytam w PW @Ron 🙂

 

A omawiany w tym temacie komunikat dot. nr. komórkowego na abonament czy na kartę? Szczęśliwy mężczyzna