Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aplikacja Mój Orange, nie działa

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

Aplikacja Mój Orange, nie działa


@ketrasaArturnapisał(-a)

Najnowsze wersje często pojawiają się w AppGallery Huawei. Dopiero później są distępne w sklepie Google Play. Zainstalowałem sobie AppGallery na Samsungu i Xiaomi.


 W AppGallery Huawei jest wersja 5.69.1.11066.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2288
  • 12731
  • 60

Aplikacja Mój Orange, nie działa

@ketrasaArtur obecnie nie wiele zmian w beta wersji, więc na nowym telefonie nie mam, inna sprawa że tam tylko SIM FLEX jest, więc zbędna jest MO 😎


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6182
  • 25241
  • 211

Aplikacja Mój Orange, nie działa

Aplikacje ze sklepów są dostarczane do urządzeń, nie do klientów. Nie ma opcji żeby autor aplikacji decydował któremu klientowi sklep ją udostępni, a któremu nie, bo klient się nie loguje do aplikacji tylko do  "sklepu z aplikacjami", do tej informacji autor aplikacji raczej nie ma dostępu a nawet gdyby miał to nie powiąże konta w sklepie z kontem klienta u siebie bez jego zgody. W przypadku MO nikt o taką zgodę nie pyta, więc na pewno Orange nie wie który klient pobiera aplikację. O dostępności wersji decyduje wyłącznie urządzenie (model i wersja systemu) oraz operator urządzenia (zapisując się np. do programów beta czy generalnie sprawdzając dostępnośc aktualizacji w sklepie).


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Aplikacja Mój Orange, nie działa


@ketrasaArturnapisał(-a)

Ja u siebie mam wersję 5.77.0.11540.


 U mnie też już "siedzi" ta najnowsza wersja i jak zwykle zero problemów 😁


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 26
  • 0

Aplikacja Mój Orange, nie działa

U mnie też już śmiga