188
Postów
591
Kudo
2
Rozwiązań
Święta 2022
Kapitan Charyzma *
100 odpowiedzi
10 tematów
50 odpowiedzi
Orange Weteran
1 rozwiązanie
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
25-11-2023 00:29
@j131napisał(-a)Te kwadraciki to odpowiednik klepsydry - pojawiają się przy różnych okazjach kiedy dekoder czegoś "nie wyrabia".Nie zgodzę się. Z multinagrywarki korzystam od ponad 5 lat. Za każdym razem pojawiają się u mnie owe kwadraciki na dosłownie 2-3 [...]
25-11-2023 00:16
@Kcieszy1 , właściwie w krok z @j131 i ja zacząłem się gubić w tym wątku.Reasumując. Realme żąda PINu (czyli widzi kartę), podajesz PIN. Telefon go pozytywnie autoryzuje. Wyświetla komunikat Tylko połączenia alarmowe, lecz nie wyświetla Brak kart SIM. Wska [...]
24-11-2023 23:29
@Kcieszy1 Uczyń jeszcze jedno. Zaparkuj kartę w iPhone i wyślij sms o treści Karta pod nr 80233. SMS bezpłatny. Otrzymasz informację odnośnie obsługi 4G przez Twoją kartę.
25-11-2023 00:29
@j131napisał(-a)Te kwadraciki to odpowiednik klepsydry - pojawiają się przy różnych okazjach kiedy dekoder czegoś "nie wyrabia".Nie zgodzę się. Z multinagrywarki korzystam od ponad 5 lat. Za każdym razem pojawiają się u mnie owe kwadraciki na dosłownie 2-3 [...]
25-11-2023 00:16
@Kcieszy1 , właściwie w krok z @j131 i ja zacząłem się gubić w tym wątku.Reasumując. Realme żąda PINu (czyli widzi kartę), podajesz PIN. Telefon go pozytywnie autoryzuje. Wyświetla komunikat Tylko połączenia alarmowe, lecz nie wyświetla Brak kart SIM. Wska [...]
24-11-2023 23:29
@Kcieszy1 Uczyń jeszcze jedno. Zaparkuj kartę w iPhone i wyślij sms o treści Karta pod nr 80233. SMS bezpłatny. Otrzymasz informację odnośnie obsługi 4G przez Twoją kartę.
09-07-2023 15:06
@Castielnapisał(-a)Czyli zostaje mi czekać, na nową wersję aplikacji.Prędzej na usunięcie przyczyny nie działania obecnej.
26-06-2021 19:05
@j131 Zgadzam się. Ja miałem aktywną usługę TV Go a nie miałem Multinagrywarki. Idą tropem Twojego odczucia, aby zjeść z pola minowego w poniedziałek sprawdzę czy mogę deaktywować usługę Orange TV Go bez konsekwencji w kontekście odpłatności za Multinagryw [...]
26-06-2021 22:58
Usługę Multinagrywarka wykorzystuję głównie do rejestracji serii programów dokumentalnych. W znacznej większości serie programów nie są ściśle związane fabułą jednak wiąże je wspólny wątek. I właśnie w tym kontekście w usłudze Multinagrywarka brakuje mi je [...]
26-06-2021 18:45
Zlecony do nagrania materiał zapisywany jest wraz z jego opisem. Jednak opis ten jest dostępny wyłącznie przy listowaniu nagranych pozycji. Tutaj jest dobrze. Natomiast, gdy podczas odtwarzania zapisanego materiału chcemy przypomnieć sobie co oglądamy trze [...]
03-06-2021 13:08
Kolejny wątek dotyczący usługi Multinagrywarka. Materiały nagrywane z wykorzystaniem tej usługi są czystym strumieniem jak leci emisja. Z żalem stwierdzam, że wraz z reklamami. Właściwie, to spodziewałem się tego a teraz to sobie potwierdziłem. Materiał na [...]
03-03-2024 19:24
W związku z tym że funbox 10 to jedyny który umie zestawić link na porcie ethernet szybszy niż 1Gbps logiczną wydaje się możliwość migracji na ten sprzęt.
14-02-2024 11:45
Gdy mamy problemy z siecią to można wysłać sms o treści "Diagnozuj" i dostajemy informacje zwrotną.Dobrze aby można było się dowiedzieć z treści też jakie mamy pasma na naszym nadajniku.
17-11-2023 15:39
Jeśli jakiś pakiet dodatkowo płatny jak ELEVEN, FILMBOX, CINEMAX będzie na święta w otwartym oknie to abonentom którzy za niego płacą nie naliczać opłat w czasie dostępu dla wszystkich abonentów Pozdrawiam 🙂