- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@j131 Zgadzam się. Ja miałem aktywną usługę TV Go a nie miałem Multinagrywarki. Idą tropem Twojego odczucia, aby zjeść z pola minowego w poniedziałek sprawdzę czy mogę deaktywować usługę Orange TV Go bez konsekwencji w kontekście odpłatności za Multinagrywarkę.
Natomiast w temacie dodatkowych pakietów, to mam doświadczenie z HBO zamówionym nie przez dekoder a w rozmowie z konsultantem, który sam mi ją zaproponował. Otóż podczas składania mi przez konsultanta/doradcę Orange podczas rozmowy telefonicznej oferty aktywacji pakietu HBO usłyszałem wyraźnie, że mogę z niej zrezygnować w każdej chwili. Konsultant na czacie zdecydowanie zaprzeczył takiej możliwości jednocześnie informując mnie, że aktywacja pakietu HBO jest w formie umowy na czas 24 mcy . Następnie poinformował mnie, że wyraziłem w formie elektronicznej zgodę na aktywację tej usługi. Szczerze nie pamiętam, abym wykonał taką czynność w sierpniu 2020r. Nie drążyłem dalej wątku, ponieważ pomijając fakt, że HBO jest stacją powtórek oraz powtórek powtórek, bywa, że znajdę coś dla siebie.
Tak, to jest pole minowe w wersji logicznej.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »