- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
@ketrasaArturnapisał(-a)Najnowsze wersje często pojawiają się w AppGallery Huawei. Dopiero później są distępne w sklepie Google Play. Zainstalowałem sobie AppGallery na Samsungu i Xiaomi.
W AppGallery Huawei jest wersja 5.69.1.11066.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
@ketrasaArtur obecnie nie wiele zmian w beta wersji, więc na nowym telefonie nie mam, inna sprawa że tam tylko SIM FLEX jest, więc zbędna jest MO 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
Aplikacje ze sklepów są dostarczane do urządzeń, nie do klientów. Nie ma opcji żeby autor aplikacji decydował któremu klientowi sklep ją udostępni, a któremu nie, bo klient się nie loguje do aplikacji tylko do "sklepu z aplikacjami", do tej informacji autor aplikacji raczej nie ma dostępu a nawet gdyby miał to nie powiąże konta w sklepie z kontem klienta u siebie bez jego zgody. W przypadku MO nikt o taką zgodę nie pyta, więc na pewno Orange nie wie który klient pobiera aplikację. O dostępności wersji decyduje wyłącznie urządzenie (model i wersja systemu) oraz operator urządzenia (zapisując się np. do programów beta czy generalnie sprawdzając dostępnośc aktualizacji w sklepie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
@ketrasaArturnapisał(-a)Ja u siebie mam wersję 5.77.0.11540.
U mnie też już "siedzi" ta najnowsza wersja i jak zwykle zero problemów 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange, nie działa
U mnie też już śmiga
- « Poprzedni
- Następny »