Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wolny Internet

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 5
  • 10
  • 0

Wolny Internet

FTTH.png

Internet.png

________________
* Wstawiono obrazki dodane jako załącznik – moderator Kinga


Poziom 19, Pasjonat
  • 48
  • 141
  • 1

Wolny Internet

Wygląda jak lejek z powodu nieopłaconych faktur.


Poziom 36, Guru *
  • 3144
  • 7895
  • 132

Wolny Internet

@Michalek2137  czy próbowałeś resetu do ustawień fabrycznych?, czy sprawdzałeś przewody czy siedzą dobrze w gniazdach?, czy wszystkie opłaty uregulowane?, zgłaszałeś awarię na czacie lub infolinii?


Poziom 26, Specjalista
  • 1361
  • 2791
  • 35

Wolny Internet

@Michalek2137: pytałeś w BOK co się dzieje? Oni mają wgląd w Twoje dane, my możemy tylko zgadywać. Niestety wygląda to tak jakbyś nie zapłacił rachunku i usługa została zredukowana. Ale to tylko domysł - najwygodniej, tak jak już inni zasugerowali, skontaktuj się z BOK na czacie albo przez telefon i sprawę wyjaśnij.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 36, Guru *
  • 6617
  • 12504
  • 204

Wolny Internet

@Michalek2137  pewnie nie zapłacił za internet, bo awaria FunBox 3.0 czy Internetu, zaowocowała by całkowitym brakiem internetu, obecna szybkość to efekt ograniczenia szybkości internetu.


Poziom 36, Guru *
  • 3144
  • 7895
  • 132

Wolny Internet

Pewnie tak, bo po uwagach na temat sprawdzenia konta/opłat i lejka już się nie odezwał 🤔


Poziom 36, Guru *
  • 5733
  • 13545
  • 225

Wolny Internet

@Michalek2137 olejkował...


Poziom 22, Pasjonat
  • 1053
  • 1915
  • 12

Wolny Internet

Zanim zadasz pytanie na forum, sprawdź czy zapłaciłeś wszystkie rachunki 😁