- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny Internet
________________
* Wstawiono obrazki dodane jako załącznik – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny Internet
@Michalek2137 czy próbowałeś resetu do ustawień fabrycznych?, czy sprawdzałeś przewody czy siedzą dobrze w gniazdach?, czy wszystkie opłaty uregulowane?, zgłaszałeś awarię na czacie lub infolinii?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Michalek2137: pytałeś w BOK co się dzieje? Oni mają wgląd w Twoje dane, my możemy tylko zgadywać. Niestety wygląda to tak jakbyś nie zapłacił rachunku i usługa została zredukowana. Ale to tylko domysł - najwygodniej, tak jak już inni zasugerowali, skontaktuj się z BOK na czacie albo przez telefon i sprawę wyjaśnij.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny Internet
@Michalek2137 pewnie nie zapłacił za internet, bo awaria FunBox 3.0 czy Internetu, zaowocowała by całkowitym brakiem internetu, obecna szybkość to efekt ograniczenia szybkości internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny Internet
Pewnie tak, bo po uwagach na temat sprawdzenia konta/opłat i lejka już się nie odezwał 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny Internet
Zanim zadasz pytanie na forum, sprawdź czy zapłaciłeś wszystkie rachunki 😁
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »