Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wolny Internet

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 10
  • 0

Wolny Internet

FTTH.png

Internet.png

________________
* Wstawiono obrazki dodane jako załącznik – moderator Kinga


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 48
  • 142
  • 1

Wolny Internet

Wygląda jak lejek z powodu nieopłaconych faktur.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Wolny Internet

@Michalek2137  czy próbowałeś resetu do ustawień fabrycznych?, czy sprawdzałeś przewody czy siedzą dobrze w gniazdach?, czy wszystkie opłaty uregulowane?, zgłaszałeś awarię na czacie lub infolinii?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6386
  • 26139
  • 216

Wolny Internet

@Michalek2137: pytałeś w BOK co się dzieje? Oni mają wgląd w Twoje dane, my możemy tylko zgadywać. Niestety wygląda to tak jakbyś nie zapłacił rachunku i usługa została zredukowana. Ale to tylko domysł - najwygodniej, tak jak już inni zasugerowali, skontaktuj się z BOK na czacie albo przez telefon i sprawę wyjaśnij.

Anonim

Nie dotyczy

Wolny Internet

@Michalek2137  pewnie nie zapłacił za internet, bo awaria FunBox 3.0 czy Internetu, zaowocowała by całkowitym brakiem internetu, obecna szybkość to efekt ograniczenia szybkości internetu.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Wolny Internet

Pewnie tak, bo po uwagach na temat sprawdzenia konta/opłat i lejka już się nie odezwał 🤔


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14260
  • 58614
  • 712

Wolny Internet

@Michalek2137 olejkował...


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2759
  • 10140
  • 54

Wolny Internet

Zanim zadasz pytanie na forum, sprawdź czy zapłaciłeś wszystkie rachunki 😁