Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Utrata Pakietów


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 0

Utrata Pakietów

Hej, borykam się z problemem utraty pakietów w godzinach 15/16-23? Problem został już zgłoszony a także jest "naprawiany" od miesiąca. Technicy sugerują że problem jest u Telii, jednak ja zaczynam już powątpiewać, dlatego pobrałem program który jest w stanie pokazać mi ping a także utracone pakiety do serwerów na których "próbuje grać". I tu moje pytanie czy da się coś z tym zrobić? Problem występuje już od dłuższego czasu. 123.png

10 ODPOW. 10

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Utrata Pakietów

Jak widać problem zaczyna się już w ich sieci.. więc to nie problem telii.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Utrata Pakietów

@Pitso Na światłowodzie od Orange problem nie występuje, widzę że mam trochę inną trasę(router tpnetu z Gdańska i Olsztyna, a nie Łodzi - zrozumiałe), ale host war-b2-link.telia.net ma ten sam adres IP co u Ciebie. Strat nie ma.

Zrzut ekranu 2017-12-17 o 17.41.46.png


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 0

Utrata Pakietów

@BORAX Może u mnie wykazuje strate na tym ze względu na wcześniejsze węzły? Ew. dlatego że łącze się z ffm-bb4-link.telia.net gdzie ty jesteś podłączony pod bb3 😜


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 0

Utrata Pakietów

Tak to wygląda po 20. Jest gorzej niż wcześniej.1234.png

Nie należy się wzorować pingiem na tym, bo w sumie pobierałem coś. Różnica pingu podczas utraty pakietów a podczas normalnego łącza to jakieś ~15ms. 12345.png

 Tu jak wygląda łącze z "rana". Ping nieważny ponieważ oglądałem youtube w 1080p.
123456.png


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Utrata Pakietów

Dołącz screeny do reklamacji, ewidentnie sieć ich nie wydala w godzinach szczytu.Zaznacz, że to nie znany problem z telią, bo gubione pakiety zaczynają się już w ich sieci.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 0

Utrata Pakietów

Właśnie się dzisiaj dowiedziałem że technicy zamknęli moje poprzednie zgłoszenie, a więc zgłosiłem po raz kolejny z linkiem do tego tematu, może to jakoś pomoże.


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10854
  • 150

Utrata Pakietów

@Pitso

i na czym stanęło to drugie zgłoszenie?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 3
  • 0

Utrata Pakietów

No cóż, nadal brak jakiegokolwiek efektu. Myślę że po prostu nie ma co walczyć tylko pogodzić się z tym że jeśli jedyna opcja w twojej miejscowości to neostrada, wtedy niby masz internet a jednak  nie do końca.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 41
  • 5
  • 0

Utrata Pakietów

Nic nie zrobia mam ten sam problme od 3 miesiecy ( https://nasz.orange.pl/t5/%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-i-Neostrada/Tragiczny-ping-stary-pakietow-tysiac... )   ...  Kazde moje zgloszenie w ciagu 24h zostalo zamykane bez wyjasnien czego kolwiek. Dopiero na FB odpsiano mi ze wystepuaj przeciazenia potrzeban modernizacja a keidy nastapi "nie wiemy" .... I tak oto od 3 meisiecy jestem na necie ktory ma srednio 30 % strat pakietow non stop  tysiace bledow crc na lini ( sredno jakeis 90 tysiecy na 24h ).... Daj osbie na luz ... Ja sie poddalem z sasiadem po miesiacu ciaglych prozb , zgloszen czego kolwiek ... Nie ma sensu szkoda nerwow... Jqak widac tak sie traktuje klientow ktporzy sa z nimi od 8+ lat ... Zeby nie bylo test zrobiony sekudne temu 

 


pingi.jpg