- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
Hej, borykam się z problemem utraty pakietów w godzinach 15/16-23? Problem został już zgłoszony a także jest "naprawiany" od miesiąca. Technicy sugerują że problem jest u Telii, jednak ja zaczynam już powątpiewać, dlatego pobrałem program który jest w stanie pokazać mi ping a także utracone pakiety do serwerów na których "próbuje grać". I tu moje pytanie czy da się coś z tym zrobić? Problem występuje już od dłuższego czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
Jak widać problem zaczyna się już w ich sieci.. więc to nie problem telii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
@Pitso Na światłowodzie od Orange problem nie występuje, widzę że mam trochę inną trasę(router tpnetu z Gdańska i Olsztyna, a nie Łodzi - zrozumiałe), ale host war-b2-link.telia.net ma ten sam adres IP co u Ciebie. Strat nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
@BORAX Może u mnie wykazuje strate na tym ze względu na wcześniejsze węzły? Ew. dlatego że łącze się z ffm-bb4-link.telia.net gdzie ty jesteś podłączony pod bb3 😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
Tak to wygląda po 20. Jest gorzej niż wcześniej.
Nie należy się wzorować pingiem na tym, bo w sumie pobierałem coś. Różnica pingu podczas utraty pakietów a podczas normalnego łącza to jakieś ~15ms.
Tu jak wygląda łącze z "rana". Ping nieważny ponieważ oglądałem youtube w 1080p.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
Dołącz screeny do reklamacji, ewidentnie sieć ich nie wydala w godzinach szczytu.Zaznacz, że to nie znany problem z telią, bo gubione pakiety zaczynają się już w ich sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
Właśnie się dzisiaj dowiedziałem że technicy zamknęli moje poprzednie zgłoszenie, a więc zgłosiłem po raz kolejny z linkiem do tego tematu, może to jakoś pomoże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
No cóż, nadal brak jakiegokolwiek efektu. Myślę że po prostu nie ma co walczyć tylko pogodzić się z tym że jeśli jedyna opcja w twojej miejscowości to neostrada, wtedy niby masz internet a jednak nie do końca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów
Nic nie zrobia mam ten sam problme od 3 miesiecy ( https://nasz.orange.pl/t5/%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-i-Neostrada/Tragiczny-ping-stary-pakietow-tysiac... ) ... Kazde moje zgloszenie w ciagu 24h zostalo zamykane bez wyjasnien czego kolwiek. Dopiero na FB odpsiano mi ze wystepuaj przeciazenia potrzeban modernizacja a keidy nastapi "nie wiemy" .... I tak oto od 3 meisiecy jestem na necie ktory ma srednio 30 % strat pakietow non stop tysiace bledow crc na lini ( sredno jakeis 90 tysiecy na 24h ).... Daj osbie na luz ... Ja sie poddalem z sasiadem po miesiacu ciaglych prozb , zgloszen czego kolwiek ... Nie ma sensu szkoda nerwow... Jqak widac tak sie traktuje klientow ktporzy sa z nimi od 8+ lat ... Zeby nie bylo test zrobiony sekudne temu
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »