- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Super Szybki Internet...
@obywatel_lpnapisał(-a)Sens wymiany routera jest a przynajmniej sprawdzenia, jak zachowuje się inny.
Oczywiście, zawsze można podpiąć inny i sprawdzić czy problem zniknął. Jest tylko jeden warunek. Trzeba go mieć pod ręką 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Super Szybki Internet...
Korzystając od dawna z usługi ADSL wiem jak ważna jest pierwsza diagnoza. Ta natychmiastowa, wykonana samodzielnie (dlatego będę nalegał o stworzenie krótkiej instrukcji "samonaprawy" usług w Orange). Nie to, abyśmy potrafili w 100% naprawić, ale pomóc infolinii w diagnozie naprowadzając celnymi uwagami na sedno sprawy. Info o tym, że podpinaliśmy inny modem pod łącze, czy takie, że sprawdziliśmy na ostatnim możliwym dla nas punkcie synchro oraz wszystkie połączenia i przewody w lokalu, może pomóc pokierować zleceniem reklamacyjnym w dobra stronę. Monter widząc takie info z zleceniu naprawy wie, ze nie ma do czynienia z laikiem i będzie się pilnował, aby nie popełnić błędu i odpisać głupot.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Super Szybki Internet...
Ponownie zgłosiłem awarie 🙂 Gnaizdo telefownieczne sprawdziłem czy gdzieś nie jest uszkodzone tak samo jak i kabel. Wydaje mi się błąd leży gdzieś głębiej i nich. Poza tym rozmawiając z konsultantem na infolinii i mówiąc mu o tym że synchronizacja nie jest zadowalająca i dużo błędów miałem wrażenie że pan nie wie o czym ja do niego mówię 😀 zobaczymy co tym razem zrobią o ile coś zrobią. I dziękuję wszystkim za udzielone odpowiedzi i że starajcie się pomóc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Super Szybki Internet...
Może się tak zdarzyć, że konsultant nie za bardzo wie o czym do niego mówimy. Prośmy więc o zamieszczenie wyników naszych "badań" w zleceniu do montera w zakładce info. Na 100% mogą opisać co powiedzieliśmy. Monterowi to w jakimś stopniu może pomóc w szybszej diagnozie problemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Super Szybki Internet...
Konsultantowi najlepiej mówić w sposób jasny i klarowny typu: modem mi się nie synchronizuje, często przerywa połączenie, wymieniłem modem na inny i sytuacja nie uległa poprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Super Szybki Internet...
Przede wszystkim niech technik sprawdzi co się dzieje, on też może wziąć inny router do testu, nie trzeba kupować własnego, by potem bawić się w zwroty jak nie da efektu. Czasami zgłoszenie warto przykoloryzować, by dokładniej wzięli się za robotę.
Kiedyś jak się miało jeszcze telefon analogowy, miało się problem z internetem, to mówiło się, że ma się trzaski w słuchawce i rozłącza rozmowy, nawet jak to nie było prawdą, wtedy rzetelniej sprawdzili linie i internet naprawiony, wcześniejsze zgłoszenia na sam internet nie dawały skutku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Super Szybki Internet...
Witam Ponownie. Pan Technik miał pojawić się dzisiaj między 16 a 18 ale niestety nie dotarł 😕 Nie dostałem też żadnej informacji czy będzie czy nie będzie czy mam czekać czy nie. A co do wymiany Routera jaki waszym zdaniem będzie lepszy Router EDIMAX AR-7287WnA który proponował kolega wyżej czy TP-LINK TD-W8961N?
Edit: Jak pisałem wyżej nikt z techników się nie pojawił...i teraz przeglądając sobie neta nagle odłączyło mnie od siedzi @ zaczęła mrugać na czerwono->Pomarańczowo i połączył się na nowo. Pomyślałem sprawdze DLS czy coś sie zmieniło bo moze zrobili coś zdalnie. I tak miałem racje zrobili tylko szkoda ze poszli na skróty. Obniżyli mi Prędkość synchronizacji...zrywa ci neta? Po co naprawiać obniżymy ci prędkość bedziesz miał gorszego neta ale stabilnego. A i błędy nadal się sypią jak szalone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Super Szybki Internet...
Jak coś było na linii to nie musi do Ciebie przychodzić monter. Ale wypadało by przynajmniej zadzwonić że usterka usunięta i wszystko powinno by ok. Pewnie dyspozytor był zbyt "zajęty" 🙂
Jeśli kabel po którym jesteś podłączony jest w kiepskim stanie to nic więcej monter nie zrobi. Pewnie jak całkiem siądzie i bez łączności będzie kilkunastu klientów to go wymienią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Super Szybki Internet...
Cześć,
Technik zamknął zlecenie reklamacyjne jakimś statusem. Opisał powód reklamacji. Zadzwoń na infolinie i sprawdź co zostało zrobione i jak teraz (według info) wygląda usługa. Jeśli uzyskasz odpowiedź, że działa poprawnie zażądaj pomiaru względem błędów na łączu. Podeprzyj się aktualnym odczytem z softu Twojego modemu. Trzeba się upierać przy swoim. Jeśli konsultant stwierdzi, ze wszystko jest ok, zażądaj ponownego sprawdzenia łącza, gdyż modem widzi błędy, które uniemożliwiają Ci pracę. Informuj na bieżąco
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Super Szybki Internet...
Wypowiem się jeszcze, bo mam też wspomniany przez Ciebie router Tp-linka, ten właśnie model. Działał stabilnie, bez problemów aczkolwiek ubogie menu i konfiguracja. Niestety na mojej linii synchronizował się o ponad 2 Mbps mniej niż Edimax, mimo zapasu marginesu. Więc jest ryzyko, że na TP-linku będziesz miał jeszcze mniejszą synchronizację, a nie o to chyba chodzi.
Edimax z kolei wyczulony jest na burzę 😉 właśnie u mnie grzmi. Każde grzmot to ok 30 błędów CRC 😉
Mimo, że kabel biegnie ziemią.