- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość internetu
Opłaca się dzwonić do Orange czy powiedzą że nic nie mogą zrobić? Neostrada do 20 Mbps jak coś.
______________
* Doprecyzowano temat – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość internetu
@throwawayacc7 zawsze warto próbować. Może w Twoim przypadku zgłoszenie zadziała.
Ze swojej strony sprawdź przewodowy między routerem a gniazdem abonenckim.
Jeżeli masz FunBox-a, to zainstaluj apkę Mój FunBox i sprawdź działanie sieci. Ewentualnie z apki zrób zgłoszenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość internetu
@throwawayacc7 wykonaj certyfikowany pomiar i zgłoszenie zrób, https://pro.speedtest.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość internetu
Neostrada do 20 Mbps na umowie? Czy neostrada do 20 Mbps po uwolnieniu linii? W pierwszym przypadku mniej niż 10 Mbps nie możesz mieć, więc jest już powód do wszczynania alarmu. W drugim nie wiem (sprytny trik wobec klientów, bo mogą mieć i 1 Mbps).
Synchronizacja jest dokładnie na tyle, co wyciągasz. Zobaczy to każdy kumaty konsultant, więc żadne speedtesty tego nie podniosą. Tylko zgłoszenie. Bardzo duża odległość (patrząc na tłumienie), więc obstawiam, że nie sprzedaliby do 20 Mbps...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość internetu
Cześć. Zgłosić zawsze warto. Pomiar certyfikowany wykaże czy ten wyżej był wykonany poprawnie. Czy np coś nie "kradło" pasma w czasie testu. Taki zawsze warto zrobić. Widzę że nie używasz modemu Orange. Jeśli masz go gdzieś w pudełku, podłącz i zrób testy. To da wiedzę o Twoim modemie i o łączu. Jakie jest tłumienie i SNR. Oraz podpowie max bitrate i synchronizacja z centralą. Podeślij wyniki, popatrzymy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba prędkość internetu
Jedynie to można zweryfikować, czy tłumienie wynika z długości linii. Miałem u klienta przypadek, że linia miała duże tłumienie, była stabilna, a odległość wskazywała, że tłumienie powinno być dużo niższe. Klient przez parę lat miał taki stan linii. Z 2Mb/s na 10Mb/s. mu podskoczyło po naprawie.