Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Router nie łączy się z siecią

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 3
  • 0

Router nie łączy się z siecią

W końcu udało mi się dodzwonić na bok, okazało się, że po prostu w moim rejonie nastąpiła jakaś awaria i stąd problem z połączeniem się routera z siecią. Dziękuję Panowie @Piotrekk85 @Citi2017 za pomoc

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27921
  • 19058
  • 1230

Router nie łączy się z siecią

@Citi2017: gdyby nie awaria, powinno hulać
Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5656
  • 8304
  • 63

Router nie łączy się z siecią

@Piotrekk85i to jeszcze jak 🙂

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 3
  • 0

Router nie łączy się z siecią

@Citi2017 @Piotrekk85 mam do Was jeszcze 2 pytanka.

1. Czy kiedy internet wróci to będę musiał restartować router czy raczej automatycznie po prostu zacznie działać?

2. Na umowie login zakończony jest oznaczeniem protokołu czyli "/ipv6", wcześniej (czyt. przed awarią) login był wpisany bez tego oznaczenia, czy teraz po kilku zmianach danych muszę to dopisać?

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27921
  • 19058
  • 1230

Router nie łączy się z siecią

1. Pytanie czy to rzeczywiście awaria czy masz błędne dane, w pierwszym wypadku trzeba ponownie uruchomić router zwykle.
2. Może być w loginie bez dopiska /ipv6.

A próbowałeś wpisać dane rejestracyjne?
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 3
  • 0

Router nie łączy się z siecią

Tak, próbowałem przed chwilką wprowadzić dane rejestracyjne (tylko ze względu na to, że nie wiem czy dane w umowie są poprawne, raczej muszą być), póki co brak reakcji więc sądzę, że awaria nadal nie została usunięta. Pan w BOKu powiedział, że około 19:00 lub wcześniej, internet powinien wrócić. Dziękuję za odpowiedź!

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27921
  • 19058
  • 1230

Router nie łączy się z siecią

Dane jeśli chodzi o login są poprawne o ile w międzyczasie nie dokonałeś cesji czy migracji na inną technologię. Jeśli chodzi o hasło, jeśli kiedyś je resetowałeś zdalnie - to może być inne.