- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
W końcu udało mi się dodzwonić na bok, okazało się, że po prostu w moim rejonie nastąpiła jakaś awaria i stąd problem z połączeniem się routera z siecią. Dziękuję Panowie @Piotrekk85 @Citi2017 za pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
@Citi2017 @Piotrekk85 mam do Was jeszcze 2 pytanka.
1. Czy kiedy internet wróci to będę musiał restartować router czy raczej automatycznie po prostu zacznie działać?
2. Na umowie login zakończony jest oznaczeniem protokołu czyli "/ipv6", wcześniej (czyt. przed awarią) login był wpisany bez tego oznaczenia, czy teraz po kilku zmianach danych muszę to dopisać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
2. Może być w loginie bez dopiska /ipv6.
A próbowałeś wpisać dane rejestracyjne?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
Tak, próbowałem przed chwilką wprowadzić dane rejestracyjne (tylko ze względu na to, że nie wiem czy dane w umowie są poprawne, raczej muszą być), póki co brak reakcji więc sądzę, że awaria nadal nie została usunięta. Pan w BOKu powiedział, że około 19:00 lub wcześniej, internet powinien wrócić. Dziękuję za odpowiedź!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router nie łączy się z siecią
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »