Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Router nie łączy się z siecią


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

Router nie łączy się z siecią

Witam, Orange chyba coś aktualizuje bo nic nie działa, żadna forma kontaktu więc stwierdziłem, że z problemem po prostu udam się tutaj. Mianowicie, router około godziny 11:00 rozłączył się z internetem, czasem się tak dzieje (chyba łapie nowe IP), problem w tym, że nie podłączył się on ponownie do sieci a na komputerze pojawił się komunikat z prośbą o ponowne wprowadzenie danych logowania w routerze. Wykonałem wszystko według zaleceń, wpisałem Login/hasło neostrady a internetu nadal nie ma, pytanie brzmi: Czy jest to jakiś odgórny problem czy po prostu to u mnie coś nawaliło? Pozdrawiam!

16 ODPOW. 16

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38602
  • 1385

Router nie łączy się z siecią

Prace modernizacyjne na systemach Orange przynajmniej w teorii nie powinny mieć wpływu na działanie usług. Jaki masz router? jak święcą się na nim lampki?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

Router nie łączy się z siecią

Dziękuję za szybką odpowiedź!

To tak, router: Funbox 2.0 5350 od Sagemcom

Diody: Zasilanie zielone, DSL zielone, WAN nic, Internet mruga na czerwono, Telefon nic


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38602
  • 1385

Router nie łączy się z siecią

Zgodnie z opisem diod https://www.orange.pl/kid,4004094945,id,4004689522,title,Orange-FunBox-20-opis-diod-modemu-,helparti... to oznacza niepoprawne dane logowania.
Nie wiem czy w ramach prac modernizacyjnych nie działa również system od autoryzacji.

Co mogę zaproponować to skorzystanie z opcji Plug&Play (choć nie daję gwarancji że zadziała w trakcie prac). Musisz resetować router do ustawień fabrycznych i odczekać od 5 do 10 minut - normalnie powinien załadować dane automatycznie sam.

Ew. może spróbuj przez IVR uzyskać nowe hasło do neo, ale nie wiem czy się uda.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

Router nie łączy się z siecią

Z tym resetowaniem do ustawień fabrycznych to trochę się boję, że router jednak sam nie załaduje danych i będzie trzeba wzywać techników. Ogólnie to jakaś dziwna akcja, że ja jako jedyny mam problem z połączeniem się z siecią. Co do hasła to w sumie z logicznego punktu widzenia do tej pory działało i nagle przestało? Niemożliwe raczej. Ty Piotrek łączysz się bez problemu?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38602
  • 1385

Router nie łączy się z siecią

Nie mam neo w domu.

To może inaczej: spisz sobie obecne dane. A wpisz rejestracyjne: login: rejestracja@neostrada.pl, hasło: rejestracja.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

Router nie łączy się z siecią

Tak zrobiłem, po 12minutach z komunikatem 'Trwa uwierzytelnianie' zostałem wylogowany z panelu admina, poza tym nic się nie zmieniło, nadal mruga czerwona dioda Internetu. Chyba serio wywalilo system uwierzytelniania, bardzo słabo. 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6573
  • 16435
  • 88

Router nie łączy się z siecią

@Piotrekk85  po zresetowaniu sam się nie zaloguje musi podać potem dane logowania . jak już 🙂 taka mała uwaga

 

 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 0

Router nie łączy się z siecią

@Citi2017, dane posiadam ale nic to nie pomaga. Poza tym, jaka powinna być reakcja routera na wpisanie danych rejestracyjnych? 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6573
  • 16435
  • 88

Router nie łączy się z siecią

no powiano pisać połączono ale jak Piotrek mówił może są prace jakieś . zadzwoń na bok Orange 510100100 i dowiedz się co się dzieje