Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przerywanie internetu w neostradzie


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2492
  • 8959
  • 45

Przerywanie internetu w neostradzie


@Anonimnapisał(-a)

i teraz uważaj: jestem po rozmowie z technikiem z infolinii:

 


Nazywanie konsultantów z infolinii technikami to lekkie nadużycie 😁

Anonim

Nie dotyczy

Przerywanie internetu w neostradzie

@marder ja tylko powtórzyłam 😄 technikiem nazwał osobę do której mnie przełączył "doradca pierwszego kontaktu" 😄


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2492
  • 8959
  • 45

Przerywanie internetu w neostradzie

Domyślam się 😊 Tak naprawdę wszyscy doradcy, konsultanci i sprzedawcy nie mają żadnego kontaktu do pracowników technicznych. Ich pomoc polega na pewnych wyuczonych schematach zachowań i procedur które realizują. Na tym polega idea wszelakich Biur Obsługi Klienta itp.    

Anonim

Nie dotyczy

Przerywanie internetu w neostradzie

@marder wiem o tym, odczuwam to teraz na własnej skórze do tego stopnia, że zaczynam przeklinać ponieważ czuję się bezradna. obijam się o szybę, przeżywam dzień świstaka za każdym razem gdy tam dzwonię ale jakie mam wyjście? konkurencji nie mam, przenieść się nie mogę bo nie mam gdzie. Pozostaje walka: padnę albo ja albo oni lub naprawią to co nie działa. nie ma innej opcji 😄


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2001
  • 6146
  • 69

Przerywanie internetu w neostradzie