- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
Fb3 zdjęcie w zał.
________________
* Usunięto pusty spoiler oraz wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
@Wiola23 tak jest, za mały poziom sygnału. Albo uszkodzenie tzw masowe ( kilku abonentow podłączonych do urządzenia które się uszkodzilo), albo to złącze zrobione niezbyt fachowo dało ciała...
Możliwości jest więcej, ale chyba nie ma co gdybać. Zawsze można wtyczki docisnąć i sprawdzić, czy w menu nie widać parametrów poziomu sygnału przychodzącego do modemu. Technik jednak jest konieczny...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
Zaczekam do poniedziałku i będę ich dalej naciskać. Będę pisać reklamacje, nie wiem jak ich jeszcze zmusić do działania. Najgorsze, że pewnie technik przyjedzie i naprawi w parę minut.
Dziękuję za pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
@Wiola23napisał(-a)...
Poza monitem, i doladowaniem Internetu na komórkę nic nie robią
Skoro doładowania Ci fundują, to znaczy że awaria w systemie jest odnotowana. Trzeba czekać cierpliwie, nic się innego nie wymyśli. BTW, nie wiem co widzisz złego w tym, że technik może to naprawić w kilka minut. To akurat byłby scenariusz optymistyczny (czyli to byłoby dobre, a nie złe, na pewno nie "najgorsze"). Może być znacznie gorzej, zapewniam Cię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
Technik przyjechał i walczy. Rozpiął wszystko i spina od nowa. Zgłoszenie dostał dzisiaj.
@j131 widzę to tak ponieważ kiedy system przestaje działać ludzie się gubią i poza schematami działania i instrukcją nic nie potrafią poradzić. Musiałam wykonać 30 telefonów do nich i każdemu tłumaczyć od początku całą sytuację. Najgorsze ponieważ pewnie już w piątek 15.07. miałabym naprawę z głowy.
Dziękuję za pomoc, problem rozwiązany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
Mowiac szczerze to obsługa na słuchawce Orange jest po prostu żałosna. Żałosna. Nie wiem jak inne telekomy, podejrzewam że może być podobnie, może nie. Ale tu jest po prostu żałośnie
Nie ma co porównywać z obsługą banków bo to inna liga, ale takie playstion polska. Zadzwońcie jak ktoś ma konsole, serio powiem wprost jakby ludzi z plus 40 IQ względem orange minimum brali do pracy, niestety
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
Pewnie ferula światłowodu była zabrudzona i tyle. Przeczyścił PENem i po krzyku. A na przyszłość uważajcie na meble bo światłowód to delikatna rzecz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
Albo niedokładne złącze (spaw) w "skrzyneczce" z poprzedniej naprawy po uszkodzeniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
Też może tak być. Ale nie świadczyło by to dobrze o monterze. Powinien zmierzyć moc po wykonaniu spawu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »