- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 15.07 nie mam Internetu. Zgłosiłam awarię, w poniedziałek dostałam SMS że zgłoszenie zostało zakończone. Internetu nie ma dalej, dzwoniłam co dwa dni i za każdym razem robili monit ale nic to nie daje. Nie dostaje nic od działu technicznego. Wczoraj jedna z doradców znalazła że te zgłoszenia/ monity nie są dostarczane i zgłosiła sprawę do informatyków. Dzisiaj jednak żaden z doradców nic nie wie i dalej ślą monity. Internetu jak nie było tak nie ma. Kontaktu od techników też. Co robić? Złożyłam reklamację i mają 7 dni.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
@Wiola23 pozostaje dalsze wysyłanie zgłoszeń i niestety czekać na rozpatrzenie reklamacji...(powinnaś się domagać jakiegoś rabatu/bonusu z powodu długotrwałego braku dostępu do internetu).
PS.
Jakie to łącze? (światłowód czy miedź?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
To światłowód w bloku. Niedawno go uszkodzilismy i naprawili w ten sam dzień. A teraz czekam już tydzień na kontakt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
@Wiola23 podpytaj sąsiadów czy tylko Ty nie masz netu. Jaksie objawia na lampkach na modemie? Czy to światłowód doprowadzony bezpośrednio do modemu I w niego włączony, czy są jeszcze jakieś inne urządzenia przed modemem?
Łącze I infrastruktura Orange czy na sieci innego operatora?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
Światłowód wpiety w skrzyneczke w później w modem. Świeci się światłowód na czerwono na modemie. Sąsiadów nie znam bo jestem tu nowa i nie wiem czy ktoś jeszcze ma z Orange. Na klatce wszystko zabudowane i nie ma oznaczeń ale raczej wszystko z Orange. Do mieszkania doprowadzony w czerwcu, końcem czerwca uszkodzilismy światłowód przy montażu szafy. Przyszli i zanotowali tą skrzyneczke i z tego dopiero do modemu. Później działało. Wróciliśmy z urlopu i nie działa.
________________
* Wyciągnięto treść ze spoilera – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
@Wiola23 dziwna sprawa skoro to światłowód, mam pytanie, czy podczas rozmowy z infolinią konsultant robił diagnostykę łącza?
Edit.
Być może technik musi wykonać naprawę poprzedniej naprawy 🤔😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
Raczej tak za którymś razem mówił mi że to problem na centrali. Najciekawsze jest to że wczoraj jedną kobieta na infolinii powiedziała że coś jest nie tak z moim kontem i te zgłoszenia do techników w ogóle nie przechodzą. Jakby moje konto było zablokowane. Dzis już nikt tego nie widzi i każą czekać na kontakt ze strony działu technicznego, który chyba nic o tej usterkę nie wie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
@Wiola23 tak czy inaczej trochę za długo trwa skoro to światłowód, z miedzią byłoby gorzej (jeśli usterka na centrali mają możliwość nawet zdalnej naprawy, chyba że coś poważniejszego).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
Złożyć nowej awarii nie mogę dopóki nie zakończy się tamta. Tamtą odwołać może technik, który o niej nie wie... Śmiech na sali. Zareklamowalam naprawę, której nie było... Nie mogę porozmawiać z nikim kompetentnym na infolinii. Poza monitem, i doladowaniem Internetu na komórkę nic nie robią
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z obsługą techniczną
@Wiola23 jaki masz modem? FB3 czy 6?
Tu masz np znaczenie diod przy FB3
https://www.orange.pl/omnibook/orange-funbox-3-0
Według tego opisu sygnał byłby z słaby i to by się zgadzało..
Tu masz od FB6
https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/FunBox-6-status-diody-pytanie/td-p/257166
Tu przy 6-ce jest inaczej, czyli masz 3-ke
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »