Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z obsługą techniczną

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 43
  • 0

Problem z obsługą techniczną

Od 15.07 nie mam Internetu. Zgłosiłam awarię, w poniedziałek dostałam SMS że zgłoszenie zostało zakończone. Internetu nie ma dalej, dzwoniłam co dwa dni i za każdym razem robili monit ale nic to nie daje. Nie dostaje nic od działu technicznego. Wczoraj jedna z doradców znalazła że te zgłoszenia/ monity nie są dostarczane i zgłosiła sprawę do informatyków. Dzisiaj jednak żaden z doradców nic nie wie i dalej ślą monity. Internetu jak nie było tak nie ma. Kontaktu od techników też. Co robić? Złożyłam reklamację i mają 7 dni. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Problem z obsługą techniczną

@Wiola23 czyli będzie tak jak pisałem tu:

 


@slav72napisał(-a)

Edit.

Być może technik musi wykonać naprawę poprzedniej naprawy 🤔😉


 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

19 ODPOW. 19

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Problem z obsługą techniczną

@Wiola23  pozostaje dalsze wysyłanie zgłoszeń i niestety czekać na rozpatrzenie reklamacji...(powinnaś się domagać jakiegoś rabatu/bonusu z powodu długotrwałego braku dostępu do internetu).

PS.

Jakie to łącze? (światłowód czy miedź?)


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 43
  • 0

Problem z obsługą techniczną

To światłowód w bloku. Niedawno go uszkodzilismy i naprawili w ten sam dzień. A teraz czekam już tydzień na kontakt. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14246
  • 58555
  • 711

Problem z obsługą techniczną

@Wiola23  podpytaj sąsiadów czy  tylko Ty nie masz  netu. Jaksie objawia  na lampkach  na modemie? Czy to światłowód  doprowadzony bezpośrednio  do modemu I w niego włączony, czy są jeszcze jakieś inne urządzenia przed modemem?

Łącze I infrastruktura Orange czy na sieci innego operatora?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 43
  • 0

Problem z obsługą techniczną

Światłowód wpiety w skrzyneczke w później w modem. Świeci się światłowód na czerwono na modemie. Sąsiadów nie znam bo jestem tu nowa i nie wiem czy ktoś jeszcze ma z Orange. Na klatce wszystko zabudowane i nie ma oznaczeń ale raczej wszystko z Orange. Do mieszkania doprowadzony w czerwcu, końcem czerwca uszkodzilismy światłowód przy montażu szafy. Przyszli i zanotowali tą skrzyneczke i z tego dopiero do modemu. Później działało.  Wróciliśmy z urlopu i nie działa. 

________________
* Wyciągnięto treść ze spoilera – moderator Kinga


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Problem z obsługą techniczną

@Wiola23 dziwna sprawa skoro to światłowód, mam pytanie, czy podczas rozmowy z infolinią konsultant robił diagnostykę łącza?

Edit.

Być może technik musi wykonać naprawę poprzedniej naprawy 🤔😉


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 43
  • 0

Problem z obsługą techniczną

Raczej tak za którymś razem mówił mi że to problem na centrali. Najciekawsze jest to że wczoraj jedną kobieta na infolinii powiedziała że coś jest nie tak z moim kontem i te zgłoszenia do techników w ogóle nie przechodzą. Jakby moje konto było zablokowane. Dzis już nikt tego nie widzi i każą czekać na kontakt ze strony działu technicznego, który chyba nic o tej usterkę nie wie. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Problem z obsługą techniczną

@Wiola23  tak czy inaczej trochę za długo trwa skoro to światłowód, z miedzią byłoby gorzej (jeśli usterka na centrali mają możliwość nawet zdalnej naprawy, chyba że coś poważniejszego).


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 43
  • 0

Problem z obsługą techniczną

Złożyć nowej awarii nie mogę dopóki nie zakończy się tamta. Tamtą odwołać może technik, który o niej nie wie... Śmiech na sali. Zareklamowalam naprawę, której nie było... Nie mogę porozmawiać z nikim kompetentnym na infolinii. Poza monitem, i doladowaniem Internetu na komórkę nic nie robią  


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14246
  • 58555
  • 711

Problem z obsługą techniczną

@Wiola23  jaki masz modem? FB3 czy 6? 

Tu masz np znaczenie diod przy FB3 

https://www.orange.pl/omnibook/orange-funbox-3-0

Według tego opisu sygnał byłby z słaby i to by się zgadzało.. 

Tu masz od FB6 

https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/FunBox-6-status-diody-pytanie/td-p/257166

Tu przy 6-ce jest inaczej,  czyli masz 3-ke