- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL
Reklamuj do skutku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL
@kameleon2131spróbuj przeprowadzić certyfikowany test i po przeprowadzeniu tego testu zgłoś problem techniczny na infolinii Orange lub na Orange czacie że masz spadki prędkości internetu Taki test pozwoli działowi technicznemu Orange na zweryfikowanie problemu co się dzieje z twoją linią. Wydaje mi się że jest problem z węzłami pomiędzy centralami, które rozsyłają internet lub portem na centrali
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kameleon2131 te pomiary są aktualne i zrobione na kompie po kablu i w momencie weryfikacji tego zrzutu z menu? Jeśli tak, to port na centrali do wymiany i to po przeglądzie łącza. Jeśli na innym kompie, smartfonie nawet po wifi na stronie speedtestu pro.speedtest.pl tak właśnie wychodzi słabo...
Musisz to zweryfikować na innym sprzęcie
Trochę to dziwne zachowanie ale skoro podczas speedtestu masz takie parametry linii jak widzimy, to kwestia wyposażenia DSLAM na centrali na 100%
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL
@kameleon2131napisał(-a)
Wzorcowe parametry połączenia. Szukałbym błędów u siebie. albo zapchane łącze - węzeł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL
@kameleon2131napisał(-a)...
Czym może być to spowodowane?
Czymkolwiek to jest spowodowane, najwyraźniej przyczyna ta jest poza Twoją kontrolą. Reklamuj i nie daj się zbyć. Nie na taką usługę się umawiałeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL
@kameleon2131 warto zgłoszenie zrobić na czacie, gdzie można załączyć wyniki pomiarów. Niestety trzeba zgłaszać do skutku. Skoro synchronizacja linii jest na wysokich parametrach, to musi być problem na centrali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL
Statystyki z 6 godzin tylko, więc trudno diagnozę zrobić, ja obstawiam że problem ze sprzętem u @kameleon2131 jest, skoro FunBox był kilkakrotnie wymieniany i poprawy brak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL
@IreneuszCD Testowane na 2 komputerach i kilku smartfonach więc nie widzę możliwości problemu z moim sprzętem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem ADSL
@kameleon2131 synchronizuje się prawidłowo, więc nie widzę tu problemów.
Zrobić certyfikowany test PRO Speed Test - pomiary jakości usługi dostępu do Internetu i się wyjaśni 😉
Bo ten test co dałeś niewiele pokazuje i mało wiarygodny.
Tak na marginesie, to na jakich komputerach testowane i telefonach, trzeba specyfikacje dać, bo jak to stary sprzęt, to wyniki będą słabe.
Trzeba mieć na uwadze, że łącze miedziane jest nie stabilne i mogą być spadki prędkości, jak dużo klientów na linii, to i przeciążenie bywa i spadek prędkości, inna sprawa, mała szybkość modemu i jeśli telefon i komputer równocześnie korzystają, to będzie kiepska szybkość.