Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Awaria telefonu stacjonarnego i internetu trwa już ponad 2 tygodnie


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 3
  • 0

Awaria telefonu stacjonarnego i internetu trwa już ponad 2 tygodnie

Jak w temacie ,może ktoś odpowie mi dlaczego Orange Polska nie chce mi założyć światłowodu ,cały czas zasłaniając się tym ze mieszkam blisko centrali i mam dobra prędkość internetu.80 a 300 lub wyżej to naprawdę rakieta........Od 2 czerwca na skutek awarii nie mam w domu telefonu i internetu technik powiedział ze zamontują łącze światłowodowe  a tu dziś przysłali emeryta dali mu łopatę i kazali kopać i szukać kabla .Nadmienię  że ostatnio nie mieli narzędzi do sprawdzania linii.To jakaś porażka jak wycięte z komedii Barei. Raczej rozstanę się z Państwa firmą za takie traktowanie stałego  klienta .O zaistniałej sytuacji już poinformowałem Urząd ochrony Konsumentów i nadzoru komunikacji elektronicznej.....A wystarczyło by trochę dobrej woli z Państwa strony mieszkam 20 metrów od waszej centrali a od 02.06 nie potraficie usunąć prostej usterki z poważaniem Paweł Majdak

 

________________
* Doprecyzowałem temat wątku – moderator Michał

5 ODPOW. 5

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2067
  • 11645
  • 52

Awaria telefonu stacjonarnego i internetu trwa już ponad 2 tygodnie

@ampablo trafnie to ująłeś 😎

Ale operator kalkuluje i widocznie nie ma w planie światłowodów pod twoim numerem 😎

Tak poza tym, to forum użytkowników usług Orange i zainteresowani takimi sprawami z firmy Orange, raczej tu nie bywają 😎


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Awaria telefonu stacjonarnego i internetu trwa już ponad 2 tygodnie

Centrale są wykorzystywane na różne potrzeby. Do centrali miedziowej nie podłączą Cię bez jej modernizacji do światłowodu.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2390
  • 9898
  • 85

Awaria telefonu stacjonarnego i internetu trwa już ponad 2 tygodnie

Cześć @ampablo 

Podaj lokalizacje (miejscowość) w której mieszkasz. Sprawdzę czy jest zaplanowana rozbudowa POPC w Twojej miejscowości

@ampabloco do problemu z internetem to musisz to zgłaszać  na infolinii Orange *100 lub 510 100 100 lub na Orange czacie. Może być problem na centrali, z portami, z węzłami miedzy centrali co rozsyłają prędkość

Przesyłam linka Orange Zgłaszanie problemów technicznych z usługami Orange https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange?_ga=2.73366291.1412115...

@ampablopróbowałeś jeszcze  przeprowadzić te czynności które są w linku Orange Rozwiązywanie problemów z internetem domowym  https://www.orange.pl/omnibook/rozwiazywanie-problemow-z-neostrada#

Pozdrawiam 🙂


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12985
  • 53307
  • 619

Awaria telefonu stacjonarnego i internetu trwa już ponad 2 tygodnie

@ampablo  to nie centrala jest wykładnikiem światłowodu. Musi być infrastruktura dla miejscowości, a nie dla pojedynczych adresów. To z kolei wymaga inwestycji,  budowy sieci, punktów dostępowych i ułożenia kabli od nich do budynków. Potrzebne są punkty dystrybucyjne, a jak sobie wyobrażasz ciągnięcie każdej instalacji do centrali? Tylko ci blisko niej byliby szczęściarzami..

Co do naprawy...znalezienie instalacji pod ziemią nie jest proste, tym bardziej bez specjalnego miernika. Trochę to dziwne, bo raczej technicy wiedzą jak się do tego zabrać ..

Jak wygląda centrala? Na pewno nie jesteś podłączony bezpośrednio do centrali tylko do szafy połączonej dopiero z centralą lub słupka z szafki kablowej...

Jak widzisz to nie takie proste...ale i nie niemożliwe do naprawy czy wyszukania

Dlaczego nie chcą? Nie jesteś oznaczony na mapie dostepów do internetu jako biała plama, czyli adres o możliwe dostępnej prędkości poniżej 30Mb/sek, a więc nie pierwszy w kolejce do szybkiego netu tak jak  ci co mają max 6Mb/sek. Takie są realia i kryteria oceny terenów do rozbudowy światłowodów. Albo niskie koszty budowy, co w sieci doziemnej niestety nie działa, albo białe plamy i mus rozbudowy przy dofinansowaniu Unii


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2515
  • 9021
  • 45

Awaria telefonu stacjonarnego i internetu trwa już ponad 2 tygodnie

@ampablo tak jak kolega napisał jeśli spełniasz kryterium minimum 30Mb\s to nic nie ugrasz. Jaki jest problem z kablem miedzianym mogę się tylko domyślać. Zapewne uszkodzenie w ziemi i próbują to zlokalizować. Dlaczego wysłali emeryta? Bo tylko starzy kablarze pamietają jak się złącza robi i którędy przebiegają kable.