Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z internetem ADSL

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 23
  • 74
  • 0

Problem z internetem ADSL

dsaadad.PNG


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6313
  • 25782
  • 216

Problem z internetem ADSL

@kameleon2131 

Reklamuj do skutku.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2688
  • 11075
  • 104

Problem z internetem ADSL

@kameleon2131spróbuj przeprowadzić  certyfikowany test i po przeprowadzeniu tego testu zgłoś problem techniczny na infolinii Orange lub na Orange czacie że masz spadki prędkości internetu Taki test pozwoli działowi  technicznemu Orange na zweryfikowanie problemu co się dzieje z twoją linią. Wydaje mi się że jest problem z węzłami pomiędzy centralami, które rozsyłają internet lub portem na centrali

Pozdrawiam 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14207
  • 58400
  • 705

Problem z internetem ADSL

@kameleon2131  te pomiary są aktualne i zrobione na kompie po kablu i w momencie weryfikacji tego zrzutu z menu? Jeśli tak, to port na centrali do wymiany i to po przeglądzie łącza. Jeśli na innym kompie, smartfonie nawet po wifi na stronie speedtestu pro.speedtest.pl tak właśnie wychodzi słabo...

Musisz to zweryfikować na innym sprzęcie 

Trochę to dziwne zachowanie ale skoro podczas speedtestu masz takie parametry linii jak widzimy, to kwestia wyposażenia DSLAM na centrali  na 100%


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1788
  • 6299
  • 71

Problem z internetem ADSL


@kameleon2131napisał(-a)

vxcvxv.PNG


Wzorcowe parametry połączenia. Szukałbym błędów u siebie. albo zapchane łącze - węzeł.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6313
  • 25782
  • 216

Problem z internetem ADSL


@kameleon2131napisał(-a)

...

Czym może być to spowodowane?


Czymkolwiek to jest spowodowane, najwyraźniej przyczyna ta jest poza Twoją kontrolą. Reklamuj i nie daj się zbyć. Nie na taką usługę się umawiałeś.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19595
  • 56728
  • 770

Problem z internetem ADSL

@kameleon2131 warto zgłoszenie zrobić na czacie, gdzie można załączyć wyniki pomiarów. Niestety trzeba zgłaszać do skutku. Skoro synchronizacja linii jest na wysokich parametrach, to musi być problem na centrali.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2359
  • 13051
  • 62

Problem z internetem ADSL

Statystyki z 6 godzin tylko, więc trudno diagnozę zrobić, ja obstawiam że problem ze sprzętem u @kameleon2131 jest, skoro FunBox był kilkakrotnie wymieniany i poprawy brak.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 23
  • 74
  • 0

Problem z internetem ADSL

@IreneuszCD Testowane na 2 komputerach i kilku smartfonach więc nie widzę możliwości problemu z moim sprzętem.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2359
  • 13051
  • 62

Problem z internetem ADSL

@kameleon2131 synchronizuje się prawidłowo, więc nie widzę tu problemów.

Zrobić certyfikowany test PRO Speed Test - pomiary jakości usługi dostępu do Internetu i się wyjaśni 😉

Bo ten test co dałeś niewiele pokazuje i mało wiarygodny.

Tak na marginesie, to na jakich komputerach testowane i telefonach, trzeba specyfikacje dać, bo jak to stary sprzęt, to wyniki będą słabe.

Trzeba mieć na uwadze, że łącze miedziane jest nie stabilne i mogą być spadki prędkości, jak dużo klientów na linii, to i przeciążenie bywa i spadek prędkości, inna sprawa, mała szybkość modemu i jeśli telefon i komputer równocześnie korzystają, to będzie kiepska szybkość.