Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem Neostrady, negocjacja linii

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 28
  • 0

Problem Neostrady, negocjacja linii

Witam, ogromny problem od miesięcy staram się to załatwić, zgłaszane 30x konsultant mile przyjmuje zgłoszenie,wjeżdża lokalny technik i rozkłada ręce sam chyba nie wie o co chodzi i wysyła smsa że naprawione. Wszystkie starania lądują w martwym punkcie i tak od nowa. Jestem użytkownikiem Neostrady 10mb/s usterka dotyczy dosyć częstego tracenia połączenia z moim FunBox'em 2.0 (coś na linii telefonicznej). Zachowuje się jak radiowy a nie kablowy, ów problem nie występuje trwale a systematycznie, jestem podłączony (od czasu do czasu) ustabilizowana linia wytrzymuje kilka minut lub nawet godzin. Mieszkam na przedmieściu, nie wiem jak daleko od centrali wniosek może taki że 'nie będą wszystkich kabli wymieniać dla jednostki'.... Router był wymieniany miesiąc temu(podobno nie wina routera), żadnych burz po drodze nie było. Pytanie z mojej strony co jeszcze jestem w stanie zrobić by pozbyć się tej usterki i korzystać z neta bezawaryjnie? Ze względu na skargi otrzymałem od Orange rachunek 0.00zł na poczet tego problemu, nie zadowala mnie to gdyż wolałbym działającą jak należy usługę. pomocy ! osobiście brakuje już sił czy rozwiązanie umowy jest jedynym wyjściem?


Bez tytułu.jpg


orangi.jpg
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12924
  • 53106
  • 617

Problem Neostrady, negocjacja linii

@akka_siseZ tego co pamiętam, to jest puszka z odgromnikiem, które swego czasu wprowadzały spore tłumienie na łączu. Trzeba sprawdzić jak wygląda w środku (czy ów odgromnik jest podłączony do obwodu) i czy dobrze jest zaizolowane (żelowe szybkozłączki), oraz jakim kablem wchodzi do domu?

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

42 ODPOW. 42

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12924
  • 53106
  • 617

Problem Neostrady, negocjacja linii

@akka_sise  już był dziś wątek o słabym działaniu neo. Poczytaj: https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Ci%C4%85g%C5%82e-problemy-z-internetem-stacjonarnym/m-p/24...

Zrób i napisz nam dokładnie to, o co prosiłem w tamtym przypadku. Screeny i opis instalacji


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 28
  • 0

Problem Neostrady, negocjacja linii

nie zwróciłem uwagi, ten temat do zamknięcia postaram się podpiąć do kolegi


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12924
  • 53106
  • 617

Problem Neostrady, negocjacja linii

@akka_sise właśnie nie zamykaj. Prowadź swój wątek tylko zrób to samo w pierwszej kolejności, a my podpowiemy co dalej


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Problem Neostrady, negocjacja linii

Miałem ostatnio podobny problem po wymianie modemu na VDSL u innego dostawcy. Czesto rozłączało internet. Zrobiłem juz nawet zgłoszenie. Problemem okazała się być... luźna wtyczka kabla telefonicznego na wejsciu do modemu. Po naklejeniu kawałka izolacji wtyczka przestała latac w modemie i problem sie rozwiazał. Nie twierdze ze u Ciebie moze byc to samo jednak posprawdzaj wszystkie złacza.

 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12924
  • 53106
  • 617

Problem Neostrady, negocjacja linii

@byczyn_86 dlatego zawsze polecam sprawdzenie własnego podwórka


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 28
  • 0

Problem Neostrady, negocjacja linii

sytuacja wygląda następująco a wręcz zatrważająco; historia bardzo zbliżona do użytkownika @kamilostatek w jego temacie, nawet bym powiedział że identyczna. Zgłaszana sprawa na początku wywołała dużo więcej uwagi od technika, tak jak wspomniał kolega pytali się i szukali czegoś, co mogło być awarią, znaleźli kostkę łączącą u mnie w pokoju która zbudowana była z jakichś cienkich miedziankich kabelków popatrzyli na siebie i kazali się tego pozbyć, jak zasugerowali tak zrobili. Co najlepsze ów kostka której już nie mam zostawił poprzedni technik prawdopodobnie kilka już lat temu. Ostatni duet inżynierów technicznych pokręcili się po domu i powiedzieli że kabel od gniazdka telefonicznego w domu do Funboxa nie może być dłuższy niż 2m. <miałem przedłużony z 6m> zmieniłem kabel, problem występuje nadal, a technicy mają już na mnie chyba wyłożone bo z takim biernym podejściem najwyraźniej nie chcą pomóc. Moja sprawa/zgłoszenie wisi już od 5 dni w powietrzu, nie wygląda na to żeby ktoś się chciał tym zająć. 


omfg.jpg


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12924
  • 53106
  • 617

Problem Neostrady, negocjacja linii

@akka_siseCały czas powtarzam, że z technikami trzeba się porozumiewać, a nie ich słuchać...

Modem (jesli to Neo do 10Mb/sek) połączony na maxa i up i down...tylko te błędy!!!

Na instalację warto rzucić fachowym okiem, a nie z nudów czy obowiązku...


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 28
  • 0

Problem Neostrady, negocjacja linii

proszę wybaczyć amatorskie zdjęcia oraz ich opis ale staram się wdrożyć do tej sprawy jak najwięcej informacji.


FIT.jpg

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12924
  • 53106
  • 617

Problem Neostrady, negocjacja linii

@akka_siseZ tego co pamiętam, to jest puszka z odgromnikiem, które swego czasu wprowadzały spore tłumienie na łączu. Trzeba sprawdzić jak wygląda w środku (czy ów odgromnik jest podłączony do obwodu) i czy dobrze jest zaizolowane (żelowe szybkozłączki), oraz jakim kablem wchodzi do domu?