- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, ogromny problem od miesięcy staram się to załatwić, zgłaszane 30x konsultant mile przyjmuje zgłoszenie,wjeżdża lokalny technik i rozkłada ręce sam chyba nie wie o co chodzi i wysyła smsa że naprawione. Wszystkie starania lądują w martwym punkcie i tak od nowa. Jestem użytkownikiem Neostrady 10mb/s usterka dotyczy dosyć częstego tracenia połączenia z moim FunBox'em 2.0 (coś na linii telefonicznej). Zachowuje się jak radiowy a nie kablowy, ów problem nie występuje trwale a systematycznie, jestem podłączony (od czasu do czasu) ustabilizowana linia wytrzymuje kilka minut lub nawet godzin. Mieszkam na przedmieściu, nie wiem jak daleko od centrali wniosek może taki że 'nie będą wszystkich kabli wymieniać dla jednostki'.... Router był wymieniany miesiąc temu(podobno nie wina routera), żadnych burz po drodze nie było. Pytanie z mojej strony co jeszcze jestem w stanie zrobić by pozbyć się tej usterki i korzystać z neta bezawaryjnie? Ze względu na skargi otrzymałem od Orange rachunek 0.00zł na poczet tego problemu, nie zadowala mnie to gdyż wolałbym działającą jak należy usługę. pomocy ! osobiście brakuje już sił czy rozwiązanie umowy jest jedynym wyjściem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@akka_siseZ tego co pamiętam, to jest puszka z odgromnikiem, które swego czasu wprowadzały spore tłumienie na łączu. Trzeba sprawdzić jak wygląda w środku (czy ów odgromnik jest podłączony do obwodu) i czy dobrze jest zaizolowane (żelowe szybkozłączki), oraz jakim kablem wchodzi do domu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Neostrady, negocjacja linii
@akka_sise już był dziś wątek o słabym działaniu neo. Poczytaj: https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Ci%C4%85g%C5%82e-problemy-z-internetem-stacjonarnym/m-p/24...
Zrób i napisz nam dokładnie to, o co prosiłem w tamtym przypadku. Screeny i opis instalacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Neostrady, negocjacja linii
nie zwróciłem uwagi, ten temat do zamknięcia postaram się podpiąć do kolegi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Neostrady, negocjacja linii
@akka_sise właśnie nie zamykaj. Prowadź swój wątek tylko zrób to samo w pierwszej kolejności, a my podpowiemy co dalej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Neostrady, negocjacja linii
Miałem ostatnio podobny problem po wymianie modemu na VDSL u innego dostawcy. Czesto rozłączało internet. Zrobiłem juz nawet zgłoszenie. Problemem okazała się być... luźna wtyczka kabla telefonicznego na wejsciu do modemu. Po naklejeniu kawałka izolacji wtyczka przestała latac w modemie i problem sie rozwiazał. Nie twierdze ze u Ciebie moze byc to samo jednak posprawdzaj wszystkie złacza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Neostrady, negocjacja linii
@byczyn_86 dlatego zawsze polecam sprawdzenie własnego podwórka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Neostrady, negocjacja linii
sytuacja wygląda następująco a wręcz zatrważająco; historia bardzo zbliżona do użytkownika @kamilostatek w jego temacie, nawet bym powiedział że identyczna. Zgłaszana sprawa na początku wywołała dużo więcej uwagi od technika, tak jak wspomniał kolega pytali się i szukali czegoś, co mogło być awarią, znaleźli kostkę łączącą u mnie w pokoju która zbudowana była z jakichś cienkich miedziankich kabelków popatrzyli na siebie i kazali się tego pozbyć, jak zasugerowali tak zrobili. Co najlepsze ów kostka której już nie mam zostawił poprzedni technik prawdopodobnie kilka już lat temu. Ostatni duet inżynierów technicznych pokręcili się po domu i powiedzieli że kabel od gniazdka telefonicznego w domu do Funboxa nie może być dłuższy niż 2m. <miałem przedłużony z 6m> zmieniłem kabel, problem występuje nadal, a technicy mają już na mnie chyba wyłożone bo z takim biernym podejściem najwyraźniej nie chcą pomóc. Moja sprawa/zgłoszenie wisi już od 5 dni w powietrzu, nie wygląda na to żeby ktoś się chciał tym zająć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Neostrady, negocjacja linii
@akka_siseCały czas powtarzam, że z technikami trzeba się porozumiewać, a nie ich słuchać...
Modem (jesli to Neo do 10Mb/sek) połączony na maxa i up i down...tylko te błędy!!!
Na instalację warto rzucić fachowym okiem, a nie z nudów czy obowiązku...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Neostrady, negocjacja linii
proszę wybaczyć amatorskie zdjęcia oraz ich opis ale staram się wdrożyć do tej sprawy jak najwięcej informacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@akka_siseZ tego co pamiętam, to jest puszka z odgromnikiem, które swego czasu wprowadzały spore tłumienie na łączu. Trzeba sprawdzić jak wygląda w środku (czy ów odgromnik jest podłączony do obwodu) i czy dobrze jest zaizolowane (żelowe szybkozłączki), oraz jakim kablem wchodzi do domu?
- « Poprzedni
- Następny »