- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
Nakręc filmik jak działa w oznaczonych przez Ciebie godzinach i pokaż Technikowi .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
Już dwa laptopy testowaly prędkość w tym czasie, i były to jedyne urządzenia podłączone w tym momencie do modemu, niestety nic to nie zmieniło. Dzisiaj znowu to samo. Jeżeli jutro znowu w tych godzinach wystąpi problem, będę zmuszony zgłosić usterkę, bo z tego co wyczytałem to na swiatlowodzie takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
W Orange wszystko jest możliwe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
@mosiu92 usterke masz zglosic w momencie jak net slabo dziala. konsultant na boku przeciez widzi parametry uslugi. łącza sa monitorowane i widoczne dla operatora do momentu rutera.
jezeli zglosisz w momencie jak Ci wszystko dziala ok to konsultant nie przyjmnie zgloszenia 😉
kabel światlowodowy to tylko narzedzie przez ktore "przepływa net"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
@s_a_t_a_n łącza oparte o sieć miedzianą owszem, ale przy światłowodzie jest tylko poziom sygnału, który jest bardzo dobry i nie ma wpływu na prędkość.
ONT jest zawsze połączone z OLTem na maksymalną prędkość(2,5Gbit/1,25Gbit)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
@BORAX aha (w sumie to i tak nie wiem o co chodzi 🙂 )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
@s_a_t_a_n Na łączach miedzianych masz pełno parametrów po których można wnioskować co się dzieje z łączem takich jak: prędkość synchronizacji, ilość i rodzaj błędów, tłumienie linii, margines sygnał/szum...wtedy zgłoszenie gdy coś się dzieje ma sens.
Przy łączach światłowodowych bez zapuszczenia "speedtestu" niejako z modemu nie jest możliwe określenie problemów z prędkością, ponieważ jedyny parametr jaki możesz sprawdzić na łączu to poziom sygnału. Oczywiście jest możliwa głębsza diagnostyka, ale nie sądzę aby konsultanci mieli do niej dostęp...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
@BORAX dzieki za wytlumaczenie zagadnienia 😉
wracajac do glownego tematu, nawet jak PT dostanie zgloszenie to i tak pewnie nic nie stwierdzi. za to konsultant moze pchnac temat dalej dla ekipy technicznej orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
Po 1 dziękuję za taki odzew. A teraz przechodząc do mojego tematu, to jak mam ostatecznie postąpić? Godzina 21 łącze zaczyna tracić, dzwonić w tym momencie do Bok? Czy zgłosić normalnie usterkę za dnia i liczyć na to, że oni w jakiś sposób będą monitorować moje łącze od 21?