- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
A do września dało się grać? Nie było problemów?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
Wlasnie do września w godzinach wieczornych nie zauważyłem żadnych problemów, tak jak by łącze bylo mniej zapchane.
Tak wyglada siła sygnału:
- Poziom sygnału optycznego nadawania (dBm)2.65
- Poziom sygnału optycznego odbierania (dBm)-17.24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
Godzina 7;53 i na teście wykonanym na tym samym sprzęcie podłączonym do boxa kablem są wartości jakie miałem dotychczas 24 na dobę czyli 317D 32UP i 5ms pingu. Gdzie w ostatnim czasie w godzinach wieczornych ta prędkość waha się między 90 a 190/200, a ping skacze do 30/40. Dziwne jest to, że upload w godzinach wieczornych nie spada. Tylko ta prędkość pobierania mocno leci w dół a ping wzrasta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
@mosiu92 Sprawdzałeś czy na innym urządzeniu dzieją się takie cuda ? Rozumiem, że wszystkie testy robisz łącząc się z Funboxem 3.0 kablem ? Czy masz dopisek IPv6 w loginie do Neostrady?
Sygnał masz bardzo dobry. Na światłowodzie nie powinno być takich cyrków, o ile łączysz się z modemem kablowo. Wi-Fi ze względu na duży natłok sieci w okolicy i inne zakłócenia może tak się zachowywać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
Na 2 laptopach testowane. Wszystko po kablu. Dzisiaj znowu do 19:45 do momentu aż router samoczynnie się nie zrestartowal to działało wszystko bez zarzutu, teraz już ewidentnie występuje problem z jakością połączenia. Ping już wzrasta a prędkość spada. Nie mam dopisku ipv6. Moim wyznacznikiem jest też konsola do 19:40 (wspomnianego Resetu pokazuje zawsze równo 210 dw i 6 up, ograniczenia konsoli, w momencie gdy odczuwam 'lagi' wiem, że już jakość spada test na konsoli wtedy to 70-140 skacze. Z góry uprzedzam, że podczas testów jedno z urządzeń jest tylko włączone aby mieć realna wizję tego jak działa sieć, tylko jedno z drugim się pokrywa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
Prędkość już zaczyna spadać. Jeszcze 2h temu na tej samej stronie nie zeszło poniżej 300mb/s. Obecnie wygląda to tak..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
@mosiu92 W takim razie proponuję wymienić router. Przy światłowodzie nie ma cudowania. Sygnał jest bardzo dobry, zresztą...jakby był gorszy(np. -20) to nie ma to wpływu żadnego na prędkość. Oczywiście może być coś jeszcze nie tak w sieci operatora, ale to raczej wykluczam.
A jak z speedtestem jest na speedtest.net do serwera Orange ? Proszę, porób testy do serwera Orange aby wykluczyć problemy z przeładowanymi stykami międzyoperatorskimi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
Jeszcze, żeby nie było to tutaj wrzucam ze speedtestu.
http://www.speedtest.pl/test/190341096, tylko czy to możliwe, że FunBox cały dzień działa normalnie a tylko o godzinie 20;30/21;00 zaczyna wariować? Szczerze śmiem w to wątpić. Ale dobrze wiedzieć, że takie spadki nie powinny mieć miejsca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem światłowód 300mbs wieczorem.
@mosiu92 Nie wiem czy zauważyłeś edycję.
Proszę, porób na fast.com i speedtest.net testy do serwera Orange, aby wykluczyć problem z łączami międzynarodowymi.
- « Poprzedni
- Następny »