- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witajcie
Opiszę mój problem. Mieszkanie w bloku na II piętrze. Na parterze szafka ze światłowodem Orange, z szafki do mieszkań rozprowadzona skrętka komputerowa. Zamówiłem światłowód, przyjechał technik. Znaleźliśmy w mieszkaniu puszkę z wystającą skrętką. Niestety mimo wielu prób technik nie był w stanie znaleźć na dole w skrzynce tej mojej skrętki i podłączyć ONU. Uruchomienie światłowodu się nie powiodło.
Po wizycie technika skontaktowałem się z administratorem budynku i okazało się, że w drugim pokoju, za meblami jest inna, ta właściwa puszka ze skrętką. Przetestowaliśmy ją, jest sprawna i to właśnie ona idzie do szafki światłowodowej na parterze.
Niestety problem polega na tym, że technik po wizycie opisał moje zlecenie: uszkodzone okablowanie do mieszkania, niedrożne peszle brak możliwości podłączenia. Teraz zlecenie na moim adresie jest zablokowane i nijak nie mogę wezwać ponownie technika by uruchomił i światłowód 😞
Żaden konsultant na 510 100 100 nie potrafi mi pomóc.
Co teraz zrobić? Pomóżcie. Światłowód tutaj jest mi niezbędny do pracy w obecnej sytuacji 😞
@sebaswiderski - może Ty potrafisz mi pomóc?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@juzew_ zadzwon na bok lub idz do salonu albo dzwon do osoby u której zamawiales usługę niech na nowo umowia date instalacji.
Monter musi do Ciebie przed przyjściem zadzwonić wtedy mu wytłumaczysz i on musi przyjechać uruchomić usługę.
Musi Ci ktoś umówić wizytę montera w KWM!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka technika przy próbie instalacji światłowodu - teraz mam niesłusznie BMT - co robić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka technika przy próbie instalacji światłowodu - teraz mam niesłusznie BMT - co robić?
Ale czemu administrator budynku ma odkręcać sprawę, skoro to ja pokazałem w lokalu złą puszkę technikowi a instalacja w budynku jest sprawna?
Administrator przyszedł, wskazał mi właściwą puszkę z gniazdkiem w moim mieszkaniu, ja zweryfikowałem kabel testerem - jest OK.
Taka błahostka, zwykła pomyłka, a zablokowała mi w Orange wszystko.
Dzięki za adres, ale rany boskie - przez taki d...perel mam pisać list polecony do Skierniewic?? Przecież to będzie trwało nie wiadomo ile...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka technika przy próbie instalacji światłowodu - teraz mam niesłusznie BMT - co robić?
@juzew_ ty możesz nie wiedzieć gdzie jest właściwa puszka, to administrator ma ostatnie słowo, lub Orange może cię zignorować, co innego jak właściciel nawali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka technika przy próbie instalacji światłowodu - teraz mam niesłusznie BMT - co robić?
Dzięki. Pisanie listu przez administratora budynku (o ile w ogóle go przekonam do tego) będzie trwało wieki, kolejne wieki będzie trwało załatwianie tego przez Orange. A jest pandemia, mam obowiązek pracy zdalnej i światłowód jest mi niezbędny już. Może jednak ktoś potrafi znaleźć szybsze rozwiązanie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka technika przy próbie instalacji światłowodu - teraz mam niesłusznie BMT - co robić?
@juzew_ może wizyta w Salonie Orange (firmowym) 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka technika przy próbie instalacji światłowodu - teraz mam niesłusznie BMT - co robić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka technika przy próbie instalacji światłowodu - teraz mam niesłusznie BMT - co robić?
Był we wtorek, mamy piątek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomyłka technika przy próbie instalacji światłowodu - teraz mam niesłusznie BMT - co robić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@juzew_ zadzwon na bok lub idz do salonu albo dzwon do osoby u której zamawiales usługę niech na nowo umowia date instalacji.
Monter musi do Ciebie przed przyjściem zadzwonić wtedy mu wytłumaczysz i on musi przyjechać uruchomić usługę.
Musi Ci ktoś umówić wizytę montera w KWM!
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »