- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Korzystam z neostrady 80 MB/s zmieniłem adres zamieszkania, zgłosiłem do obsługi klienta chęć montażu usługi pod nowym adresem 12 października. Monter pojawił się 17 października w sobotę i oznajmił że sam nie da rady przeciągnąć kabli i odezwie się do mnie w celu umówienia na inny dzien. Mijają kolejne 2 tygodnie.. Ile czasu ma na to monter? Czy mogę otrzymać rekompensate za przerwę albo zerwać umowę?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ashur94 jeżeli technik stwierdzi, że nie ma możliwości świadczenia usługi pod nowym adresem, to może być propozycja alternatywnego rozwiązania, np. internet mobilny. Rekompensaty nie otrzymasz, bo usługa badał jest świadczona pod starym adresem, tak samo nie ma podstaw do rozwiązania umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ashur94 jeżeli technik stwierdzi, że nie ma możliwości świadczenia usługi pod nowym adresem, to może być propozycja alternatywnego rozwiązania, np. internet mobilny. Rekompensaty nie otrzymasz, bo usługa badał jest świadczona pod starym adresem, tak samo nie ma podstaw do rozwiązania umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy
@ashur94 .
Niestety @ketrasaArtur ma być rację. Nie ma podstaw do rekompensaty ani do zerwania umowy. Jest jednak aspekt opóźniania vopinii i przeniesieniu usług. Ciekawe co na to mówi infolinia? Można żądać pytanie na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt tak dla porządku. Ciekawe jaka będzie odpowiedź. We własnym zakresie sprawdź dostępność usług w nowym miejscu na https://www.orange.pl/view/mapazasiegu
I koniecznie trzeba sprawdzić czy w nowym miejscu nie ma ftth, bo na podstawie zlecenia na przeniesienie VDSL nikt nie zaproponuje FTTH 😁