- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę mieć światłowodu.
Witam, W Październiku 2021 przedłużyłem umowę na 2 lata Orange Love (internet+telefon+tv)
W Kwietniu 2022 miałem mieć podpięty światłowód. Konsultant z Orange mówił, że w trakcie trwania umowy mogą mi podłączyć światłowód bez dodatkowych opłat. Technik/Monter kilka dni temu miał mi podłączyć światłowód. Przyjechał, ale stwierdził, że nie mogę mieć światłowodu, ponieważ moja umowa kończy mi się w 2023. W salonie Orange przepraszają i rozkładają ręce. Wszyscy wokół mają światłowód a ja nie mogę i muszę czekać 1,5 roku. Czy ktoś z was miał taki przypadek?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę mieć światłowodu.
@Szymon282 z tego co wiem, to jest taki okres pół roku działania jednej usługi, by można założyć inną. Nie wiem jak to się stosuje do indywidualnych, ale nawet, to pół roku minęło i według mnie można zamienić technologie dostarczania usługi bezkosztowo. Przecież przechodzisz na wyższy poziom, więc dziwi takie stanowisko salonu
Zerknij w innym ( jeśli masz drugi w pobliżu) i zapytaj na infolinii składając zamówienie przejścia na ftth. Zobaczysz co odpowiedzą na czacie lub w rozmowie telefonicznej. Może problem leży w technice bądź projekcie POPC? Zerknij i sprawdź czy aby nie podpadasz pod ten projekt (3) POPC – pytania i odpowiedzi - Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę mieć światłowodu.
@Szymon282 zistałrś wprowadzony w bład. Jak jest distęp do światłowodu w Twojej lokalizacji, to w trakcie trwania obecnej jest możliwość migrowania do światłowodu. Nie trzeba czekać do końca obecnej. Może być konieczność podpisania nowej na światłowód, wtedy obecna wygasa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę mieć światłowodu.
@Szymon282napisał(-a)Witam, W Październiku 2021 przedłużyłem umowę na 2 lata Orange Love (internet+telefon+tv)
W Kwietniu 2022 miałem mieć podpięty światłowód. Konsultant z Orange mówił, że w trakcie trwania umowy mogą mi podłączyć światłowód bez dodatkowych opłat.
Oczywiście masz dowody na te obietnice? Rozmowy są nagrywane więc jeśli pamiętasz daty to możesz domagać się realizacji obietnic. Choć trochę czasu już minęło, lepiej takie rzeczy mieć na piśmie.
Technik/Monter kilka dni temu miał mi podłączyć światłowód. Przyjechał, ale stwierdził, że nie mogę mieć światłowodu, ponieważ moja umowa kończy mi się w 2023.
Technik? Jakim cudem technik ma decydować o takich sprawach? Coś mi się tu nie zgadza. Technik zwykle ocenia warunki techniczne, kwestie możliwości zawarcia umowy sprawdza osoba przyjmująca zamówienie na usługę przed zleceniem montażu... Ale każdy przypadek jest trochę inny, najwyraźniej miałeś pecha.
W salonie Orange przepraszają i rozkładają ręce. Wszyscy wokół mają światłowód a ja nie mogę i muszę czekać 1,5 roku. Czy ktoś z was miał taki przypadek?
Nie poddawaj się, wykorzystaj wszystkie kanały obsługowe. Może trafisz na kompetentną i życzliwą osobę w BOK?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę mieć światłowodu.
Technik powiedział że nie może zrobić migracji, i nie zabierze posiadanego obecnie sprzętu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę mieć światłowodu.
@Szymon282 Szkoda, że nie powiedział dlaczego. Sprzętu mógł nie zabrać, bo mógł nie mieć na to zlecenia (czasem się zdarza, oddajesz sam paczkomatem lub paczką do magazynu Centralnego-tym sie nie martw). Co zaś migracji-pytaj i szukaj odpowiedzi o powód odmowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę mieć światłowodu.
"Technik? Jakim cudem technik ma decydować o takich sprawach? Coś mi się tu nie zgadza. Technik zwykle ocenia warunki techniczne, kwestie możliwości zawarcia umowy sprawdza osoba przyjmująca zamówienie na usługę przed zleceniem montażu... Ale każdy przypadek jest trochę inny, najwyraźniej miałeś pecha."
Technik miał zlecenie na mnie. Ocenił warunki techniczne, możliwości montażu i jest ok.
Ale sprawdził, że nie może odebrać obecnie zainstalowanego sprzętu. Czyli wymiany sprzętu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę mieć światłowodu.
Technik w zleceniu miał (montaż światłowodu bez wymiany sprzętu) Dzwonił do centrali Orange bo pierwszy raz się z czymś takim spotyka i Pani powiedziała mu że ma tak być i nic z tym nie zrobi.
Wszystko koliduje wokół "Telewizji NC+"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę mieć światłowodu.
@Szymon282 Może tu jest pies pogrzebany. Zamówiłeś telewizię C+ i teraz nie można rozwiązać umowy, bo to usługa dodatkowa u innego operatora.. A przypadkiem nie masz SAT-ki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę mieć światłowodu.
@agat13 Mam tv sat. Wcześniej miałem tv Orange. Teraz nie ma już tv Orange tylko inny dostawca (NC+). Pytałem się w salonie 100 razy czy nie będzie mi to kolidować z podłączeniem światłowodu. Wszyscy konsultanci mówili że nie będzie tylko musze odczekać 5-6 miesięcy. A teraz nie mogę nic zrobić.
- « Poprzedni
- Następny »