Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę mieć światłowodu.


Poziom 37, Guru **
  • 8128
  • 26519
  • 352

Nie mogę mieć światłowodu.

@Szymon282  masz woec odpowiedź  dlaczego. Teraz  idź walcz o to, aby coś z tym można było zrobić. Pisz, pismo oficjalne na adres w Skierniewicach z rzetelnym opisem  sytuacji. Ważne, aby dokładnie opisać problem i zachować spokój. Proś o rozwiązanie i pomoc 


Poziom 16, Komentator
  • 19
  • 98
  • 0

Nie mogę mieć światłowodu.

agat13 Wiedzieć to ja wiedziałem wcześniej dlaczego. Pytanie się nasuwa. Dlaczego zostałem wprowadzony w błąd. Skierniewice odcinają się od problemu. Technik przy mnie dzwonił do nich bo był w szoku sytuacją. Gadałem sam z nimi. Nie chcą i nie zrobią nic z tym. Tak zostałem poinformowany. 


Poziom 37, Guru **
  • 8128
  • 26519
  • 352

Nie mogę mieć światłowodu.

@Szymon282  pisz, nie dzwoń. Muszą odpowiedzieć nie tylko na to, że nie można, ale ewentualnie z powodu wprowadzenia w błąd, zaproponować rozwiązanie.  Naciskaj i proś o pomoc. To Ci się należy 


Poziom 24, Specjalista
  • 1052
  • 2102
  • 20

Nie mogę mieć światłowodu.

Pokaż szczegóły

@Szymon282napisał(-a)

Witam, W Październiku 2021 przedłużyłem umowę na 2 lata Orange Love (internet+telefon+tv)
W Kwietniu 2022 miałem mieć podpięty światłowód. Konsultant z Orange mówił, że w trakcie trwania umowy mogą mi podłączyć światłowód bez dodatkowych opłat. Technik/Monter kilka dni temu miał mi podłączyć światłowód. Przyjechał, ale stwierdził, że nie mogę mieć światłowodu, ponieważ moja umowa kończy mi się w 2023. W salonie Orange przepraszają i rozkładają ręce. Wszyscy wokół mają światłowód a ja nie mogę i muszę czekać 1,5 roku. Czy ktoś z was miał taki przypadek?


Trafiłeś na totalnych ignorantow w salonie i na technika. 
Karencja obowiązuje w przypadku OL z tv od canal+ i trwa 6mc. Chyba już 6mc minęło (?). Klient  też miał możliwość przejść prędzej ale za to jest karą umowna za tv.
Technik ma dostarczyć usługę a nie wnikać co klient wybrał. Nawet jeżeli nie miał w zleceniu odbioru sprzęty powinien wykonać instalacje I uruchomić usługę. Po prostu klient sam zwraca sprzęt. 





Poziom 16, Komentator
  • 19
  • 98
  • 0

Nie mogę mieć światłowodu.

@PARANOJA 
Zgadza się 6-mc minęło. Przy przedłużaniu umowy poinformowali mnie o tym fakcie w salonie.
Technik teoretycznie mógłby podłączyć światłowód do starego sprzętu, ale powiedział, że raczej poprawnie to działać nie będzie. Wszystkim wokół podłączali światłowód + wymiana sprzętu na miejscu na nowy (odrazu). Ja w tej sytuacji nie mam możliwości zwrotu sprzętu. Technik jak i salon Orange poinformowali mnie jakie mam opcje wyjścia z sytuacji:

1. Podłączają FTTH do starego sprzętu bez wymiany ( ale nie będzie działać prawidłowo + nie będę miał telewizji, a nadal będę płacił za usługę przez 1,5 roku), lub
2. Nie podłączają FTTH i czekam do końca umowy czyli 1,5 roku na starym internecie i po tym czasie wypowiadam umowę na TV.
Wszystko przez tą telewizje.



Poziom 37, Guru **
  • 8128
  • 26519
  • 352

Nie mogę mieć światłowodu.

@Szymon282  wiemy co jest powodem problemów. Umowa na " obcą" telewizję. Sporo zostało do końca tej umowy, bo można by było pomyśleć o karze za zerwanie, ale to się nie opłaca.

Przecież możesz założyć samo ftth ( czysty żywy internet) jako kolejną usługę I z tv korzystać tak jak obecnie...Do końca umowy.  Później dokupujesz iptv  do netu i masz spokój 

Nie za bardzo rozumiem wykonania pkt1


Poziom 36, Guru *
  • 5027
  • 17136
  • 206

Nie mogę mieć światłowodu.

Czytam ten wątek i wtrącę swoje "pięć groszy" do tematu, nie bardzo mogę zrozumieć, skoro kolego @Szymon282  masz telewizję via sat od C+, a internet po miedzi od Orange, to co do cholery stoi pomarańczowym na przeszkodzie zmienić łącze neta na światełko???🤔 (to pytanie bardziej w stronę operatora). Przecież tv po satelicie dalej może sobie śmigać, a internet to bardziej osobna sprawa (mimo że w pakiecie). Na koniec powiem tak trochę dobrej woli firmo Orange z waszej strony i może malutki ukłon w stronę klienta by się przydał, w końcu to dzięki klientom istniejecie i prosperujecie .


Poziom 30, Ekspert
  • 2668
  • 7959
  • 77

Nie mogę mieć światłowodu.


@Szymon282napisał(-a)

@PARANOJA 
Zgadza się 6-mc minęło. Przy przedłużaniu umowy poinformowali mnie o tym fakcie w salonie.
Technik teoretycznie mógłby podłączyć światłowód do starego sprzętu, ale powiedział, że raczej poprawnie to działać nie będzie. Wszystkim wokół podłączali światłowód + wymiana sprzętu na miejscu na nowy (odrazu). Ja w tej sytuacji nie mam możliwości zwrotu sprzętu. Technik jak i salon Orange poinformowali mnie jakie mam opcje wyjścia z sytuacji:

1. Podłączają FTTH do starego sprzętu bez wymiany ( ale nie będzie działać prawidłowo + nie będę miał telewizji, a nadal będę płacił za usługę przez 1,5 roku), lub
2. Nie podłączają FTTH i czekam do końca umowy czyli 1,5 roku na starym internecie i po tym czasie wypowiadam umowę na TV.
Wszystko przez tą telewizje.



Ale jaki właściwie masz sprzęt i dlaczego miałby nie działać?

Nowe umowy na SAT są całkowicie niezależne od internetu więc TV (ta co masz) musi działać. Modem pewnie masz FB2 wiec do niego da się dołączyć zewnętrzny ONT i internet po FTTH też musi działać. To w czym jest problem żeby nie zrealizować punktu 1??????

 

Jedynym powodem jest to, że Orange nie chce świadczyć łączonej usługi z telewizją satelitarną i światłowodem. Dlaczego? A bo nie: nie mamy pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz. Zasłanianie się jakimiś wyimaginowanymi technicznymi przyczynami jest żenujące.


Poziom 34, Ekspert
  • 1712
  • 3358
  • 156

Nie mogę mieć światłowodu.

Jeśli masz pakiet Love z C+ to migracja do FTTH jest możliwa po 7 miesiącach (nie 6 - zmieniło się to jakieś 3 mc temu) od wejścia w życie poprzedniej umowy. I musi minąć te 7 mc co do dnia. Pytanie czy minęło 7 mc od momentu wejścia w życie poprzedniej umowy ? Myślę że tak. Zmień salon lub zamów usługę gdzie indziej. Technik nie ma nic do gadania w sprawach formalnych. On jest od techniki i wykonania zlecenia.


Poziom 24, Specjalista
  • 1052
  • 2102
  • 20

Nie mogę mieć światłowodu.


@Arti_Kn_Plnapisał(-a)

Jeśli masz pakiet Love z C+ to migracja do FTTH jest możliwa po 7 miesiącach (nie 6 - zmieniło się to jakieś 3 mc temu) od wejścia w życie poprzedniej umowy. I musi minąć te 7 mc co do dnia.


od 0 do 6mc brak możliwości
od 7 miesiąca już możesz. nawet w pierwszym dniu 7 miesiąca. nie jest to liczone pełnymi miesiącami kalendarzowymi 😉
3 miesiące temu to OPL udostępnił dopiero możliwość migracji