Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie usługi internetu domowego


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 19
  • 56
  • 0

Przeniesienie usługi internetu domowego

Pod koniec lipca będę się przenosić dosłownie za ścianę,do nowego mieszkania,nie ma problemu z przeniesieniem usługi internetu domowego i telewizji satelitarnej z Orange zostanie ona taka sama jak dotychczas(tak mi mówili na infolinii),ale mam pytanie...w starym mieszkaniu internet mam podpięty pod domofon bo kable miałam w ścianach pochowane (ale działa mi wszystko super od 9 lat pomimo ze jest podpięte pod domofon),w nowym mieszkaniu jest dziura w ścianie i był tam właśnie podłączony światłowód z innej firmy.Moje pytanie , czy w nowym mieszkaniu da rade podłączyć internet domowy tam gdzie był podłączony światłowód??Czy jeśli nie ma na wierzchu żadnych kabli to technik je znajdzie i podłączy usługę?Może to głupie pytanie ale nie znam się w tym temacie,będę wdzięczna za odpowiedzi.

30 ODPOW. 30

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5320
  • 21247
  • 170

Przeniesienie usługi internetu domowego

@Alicja18 

Nie ma czegoś takiego jak "internet podpięty pod domofon". Coś mieszasz więc nie wiadomo o co właściwie pytasz. Jeśli zamawiasz usługę na formalnie nowym adresie i instalacja będzie się wiązała z wizytą technika to on sobie na pewno poradzi.

Anonim

Nie dotyczy

Przeniesienie usługi internetu domowego

@Alicja18  bez fotek to rozważania teoretyczne, tak na poważnie to technik musi rozeznać sytuację i zrobić to najlepiej, wszelkie porady tu na forum, to lużna dyskusja 😉


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 19
  • 56
  • 0

Przeniesienie usługi internetu domowego

Oczywiście że jest,żeby mieć internet technik podpiął mi kabel pod domofon,jak nie wierzysz mogę fotkę zrobić.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1265
  • 3015
  • 31

Przeniesienie usługi internetu domowego