Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy


Poziom 18, Komentator
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Witam ponownie. Tak jak ki pisaliście, złożyłem wczoraj reklamację, bo usterki zgłosić za bardzo nie mogłem nie mając w systemie Orange usług stacjonarnych. W między czasie wpadłem na pomysł i napisałem wiadomość do Pana Wojciecha Jabłuczyńskiego - wielkie podziękowanie, bo mimo urlopu, przekazał moją sprawę w odpowiednie ręce. Nie stety nie do końca zrozumiano mój problem z technikami i montażem. Szczegół. Dzisiaj za to otrzymałem odpowiedź (screen w załączniku).

W aplikacji mój orange dalej nie widzę swoich usług. W wersji przeglądarkowej widzę komórkę, Neostradę, tv, volp ale nie mogę z nimi nic zrobić, bo wyskakuję mi informacja o wewnętrznym błędzie komponentu. Nie stety mimo iż pan w odpowiedzi stwierdził że usługi działają, tak nie jest. Internetu i tv dalej nie mam. Za to jest mały progress i światełko w tunelu bo udało mi się zgłosić awarię ponoć ja usunął w ciągu 36h, ale pojawia się paradoks do mojego pierwszego nie zrozumiałego problemu. Być może będą musieli do mnie przyjechać technicy. Oczywiście najpierw zadzwonią. Jeśli nie odbiorę, to anulują zlecenie. Tylko że jutro do 15 jestem w pracy i nie mogę w tym czasie mieć ze sobą telefonu. Jeśli anulują, obciąża mnie kwotą 49 zł za nie anulowanie wizyty 🤔


Poziom 37, Guru **
  • 8063
  • 26152
  • 348

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6  dobra droga i skuteczna. O obciążenie się nie martw, w trybie reklamacji mogą zdjąć opłatę 


Poziom 30, Ekspert
  • 2622
  • 7800
  • 72

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6 

Po pierwsze jesteś na dobrej drodze. Zawsze lepiej zacząć od osoby która pilotowała umowę.

Po drugie przestań się ekscytować aplikacją MO. Najlepiej odinstaluj ją i zapomnij że istnieje. Wrócisz do niej kiedy problem z działaniem usług będzie rozwiązany. Szkoda Twoich nerwów.

Po trzecie piszesz że nie działa Ci TV i internet. Jaki jest stan diod na modemie? Próbowałeś resetować modem do ustawień fabrycznych?


Poziom 18, Komentator
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Widzisz. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Internet jest mi potrzebny do pracy. Po za tym większość spraw ,w tym Orange załatwiam przez telefon. Że względu na swoją pracę bywa że i tydzień nie mam dostępu do telefonu, internetu. Więc wszystkie opłaty i sprawy załatwiam z poziomu telefonu jak najszybciej. Dlatego mam taki ból o mój orange. Po za tym jak za coś płacisz i to nie działa tak jak powinno, to się cieszysz?

 

Stan diod? Po restarcie modemu pali się na zielono zasilanie i wifi. Na początku przez krótki okres mruga na czerwono dsl

________________
* Wpis poddany edycji oraz scalono posty – moderator Kinga


Poziom 30, Ekspert
  • 2622
  • 7800
  • 72

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6 

Zaraz, zaraz to mówimy o usłudze na miedzi? Nie na łączu światłowodowym?

 

PS. Ja nie kwestionuję tego, że wygodniej Ci widzieć wszystko w telefonie. Masz też prawo domagać się żeby to działało. Ale skoro nie działa (a nie działa) to odradzam po prostu kopanie się z koniem, przynajmniej na razie.


Poziom 18, Komentator
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Tak. Na miedzi

IMG_20220620_194013.jpg


Poziom 30, Ekspert
  • 2622
  • 7800
  • 72

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6:

ADSL czy VDSL? I czy telefon stacjonarny jest? Jeśli tak to podłączony do linii ze spliterem czy do gniazdka w FB2?

Masz niezłą plątaninę kabli. Na pewno nic się nie poluzowało, nie rozłączyło? Przy łączach telefonicznych warto we własnym zakresie wszystkie połączenia sprawdzić/poprawić. Nie do końca rozpoznaję wszystko co jest na obrazku: co to za białe pudełko z tyłu do którego zdaje się być wpięta skrętka eternetowa i kabelek telefoniczny?


Poziom 18, Komentator
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Z tego co przekazał mi monter to vdsl.cala plątanina jest zostawiona tak jak zostawił ją mater. Dociekałem teraz kable i nic. W załączniku zdjęcie białego pudełk

IMG_20220620_200758.jpg

IMG_20220620_200812.jpg

a


Poziom 26, Specjalista
  • 903
  • 5716
  • 31

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6  sprzętu masz na bogato 😉

@j131  on ma tylko telefon Voip, tam w umowie zresztą wszystko pisze 😉

@janusewicz6  naciskaj niech ogarną ci usługi, bo bałagan na koncie masz straszny.


Poziom 37, Guru **
  • 8063
  • 26152
  • 348

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6  to białe pudełko to mastersplitter. Ma dwie możliwości podłączenia. Znajdź kabel przychodzący do lokalu. Znajdź ten do modemu. Powiemy co i jak powinno być włączone 

Zdejmij pokrywkę pod naklejka modem i zrób wyraźną  fotkę