Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

To zależy gdzie patrzę. W aplikacji mój orange mam tylko jakieś archiwalne numery na kartę, a przez przeglądarkę tylko widzę abonament podpięty pod love komórkowy

Anonim

Nie dotyczy

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Opieraj się na przeglądarce, bo coś nie tak z kontem, to aplikacja cuda pokazuje 😉

Daj zrzut z przeglądarki (tylko zamarz swoje dane), będzie coś wiadomo, bo teraz zgadywanie, tylko konsultant widzi twoje aktywne usługi i ty, my nie mamy w to wglądu.

Tak to powinno wyglądać, choć stary zrzut z forum, ale podgląd jest 😉

Bez tytułu.png


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

IMG_20220619_175501.jpg  Screenshot_2022-06-19-17-52-31-307_com.android.chrome.jpg  Screenshot_2022-06-19-17-53-05-102_com.android.chrome.jpg

 

____________

* Poprawiono czytelność wpisu - Wiktor

Anonim

Nie dotyczy

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Z tego zrzutu nic nie wynika, to za telefon w Love jest, jedna usługa tylko?

Wyjaśń to jutro na czat 😉

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Tak. Od samego początku nie miałem podglądu do usług stacjonarnych, tylko abonament komórkowy mi zmigrowali do love. Zaraz prezesie umowę

 

 

IMG_20220619_180911-1.jpg  IMG_20220619_180641-1.jpg

 

____________

* Poprawiono czytelność wpisu - Wiktor

Anonim

Nie dotyczy

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6  pakiet w umowie kompletny Orange Love, więc musisz wyjaśnić szczegóły na czat Orange najlepiej, bo tam możesz dołączyć umowę elektroniczną, potem powinno być podobnie na portalu www Mój Orange, jak wkleiłem zrzut poglądowy 😉


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Dziękuję


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5681
  • 23049
  • 197

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

@janusewicz6 

OK, czyli masz w ręce umowę i masz instalację światłowodową (?) która działała. Teraz nie działa i informacje na infolinii oraz w portalu masz niezgodne z umową. Najwyraźniej SYSTEM potraktował Cię wyjątkowo złośliwie.

Dobra wiadomość jest taka, że miarodajna jest jedynie umowa (która jest OK ) i tego musisz się trzymać. Zgłaszając formalną reklamację do tej umowy poprzez czat czy salon na pewno uzyskasz w końcu stan pożądany. Tylko niestety trudno powiedzieć jak długo to potrwa. Za czas niedziałania usług należy Ci się rekompensata, co najmniej w formie rabatu. Powinieneś się tego domagać (ale IMHO najpierw niech wszystko zacznie działać).

 

Anonim

Nie dotyczy

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Masz rzeczywistości nieźle z tym zakręcone. Typowo tak wygląda konto przez aktywacja części stacjonarnej. To naprawdę zastanawiające, że są dołączone skoro widać wpis o ich uruchomieniu. Mam nadzieje, że jak najszybciej odkręcą tą sprawę. Liczę, że podzielisz się z nami postępami. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 109
  • 0

Ku przestrodze oraz w poszukiwaniu pomocy

Dziękuję. Jasne że się podzielę.